• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon som kan tipsa om klockrelaterat och annat i Riga?

seikoswede

Panerai
Jag och familjen tar en snabbtur till Riga nu till helgen och tänkte se om någon har några bra tips om what to do? Har bara några timmar på lördag så vi hinner inte med så mycket så alla tips tas emot med stor tacksamhet.

Kan gärna tänka mig att inhandla någon eller några vintage ryssdinkor men är osäker på prisnivå och om det ens är lönt att leta?

Vänligen

Jim
 

don.h

Cartier
kategorin annat,
Det finns en riktigt trevlig skybar högst upp i radissons hotell i city.
 

PIC

Cartier
2-Faktor
Gå till saluhallarna som ligger vid tågstationen.
En trevlig pub med när vi var där en mkt ölintresserad bartender som rekommenderade bra lokala microbryggerier: brewing.lv
Sen har de på nästan alla pubar det lokala tilltugget: mörkt bröd som är friterat/stekt i vitlök och serveras med en ostsås. Grymt gott.
 

Brunleif

Panerai
Fortsätter på denna, hittade du något ställe med klockförsäljning? Som av en händelse blir det ett par dagar i Riga under nästa vecka och jag har några timmar för mig själv....
 
Topp