• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon som ska till USA?

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Drar iväg ett långskott; Är det någon här inne som ska till usa inom det närmaste?

PMa!

Hjälp belönas :)
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Tack till alla som hör av sig!

Jag behöver hjälp ganska omgående tyvärr, så om det är någon som ska över inom ett par veckor; PMa gärna!
 

BCKSTRM

Rolex
Hej,
Jag tänkte liva upp denna tråd...
Om någon ska till NY skulle jag uppskatta ett PM! Hjälp kommer även i mitt fall belönas ;)
 

Onelund

Rolex
Jag gör ett publikt uttalande med anledning av PMkonversation ang hur jag ser på saker & ting

Svar på PM

Hej
Av principskäl kommer jag inte ligga ute med några pengar. speciellt inte för en klocka som jag inte har något intresse av att äga, tror du förstår problematiken utan att jag ska gå in på några detaljer.
Vill du ha en klocka inhandlad ska jag ha degen på mitt konto innan affären görs upp, jag kommer inte ligga ute med pengar för något som inte är mitt. Speciellt inte när jag är schysst nog att erbjuda mig över att plocka hem det till kära Sverige utan ersättning.
// A
 

BCKSTRM

Rolex
Jag gör ett publikt uttalande med anledning av PMkonversation ang hur jag ser på saker & ting

Svar på PM

Hej
Av principskäl kommer jag inte ligga ute med några pengar. speciellt inte för en klocka som jag inte har något intresse av att äga, tror du förstår problematiken utan att jag ska gå in på några detaljer.
Vill du ha en klocka inhandlad ska jag ha degen på mitt konto innan affären görs upp, jag kommer inte ligga ute med pengar för något som inte är mitt. Speciellt inte när jag är schysst nog att erbjuda mig över att plocka hem det till kära Sverige utan ersättning.
// A


Hej,
Jag ber om ursäkt för om jag varit otydlig.
Jag förstår problematiken och respekterar att du inte vill ligga ute med pengar. Jag har inte heller påstått något annat. Jag föreslog vad jag tyckte verkade lättast, men förstår som sagt att du inte vill ligga ute med pengar! Jag vill dock understryka att jag erbjöd dig ersättning, och i förhållande till klockans värde, en hög sådan.

Ledsen att jag gjorde dig irriterad. Det var inte meningen!

/BCKSTRM
 
Senast ändrad:

Onelund

Rolex
Hej,
Jag ber om ursäkt för om jag varit otydlig.
Jag förstår problematiken och respekterar att du inte vill ligga ute med pengar. Jag har inte heller påstått något annat. Jag föreslog vad jag tyckte verkade lättast, men förstår som sagt att du inte vill ligga ute med pengar! Jag vill dock understryka att jag erbjöd dig ersättning, och i förhållande till klockans värde, en hög sådan.

Ledsen att jag gjorde dig irriterad. Det var inte meningen!

/Anders


Om du hade kollat upp vad jag (och andra) gjort på forumet så har vi (jag) inget behov av att tjäna hundralappar på forummedlemmars bekostnad. Vi gör mycket för den goda KSandans skull, allt för att skapa ett trevligt tillhåll på ett annars rätt så bedrägligt tillhåll som internet.
 

BCKSTRM

Rolex
Om du hade kollat upp vad jag (och andra) gjort på forumet så har vi (jag) inget behov av att tjäna hundralappar på forummedlemmars bekostnad. Vi gör mycket för den goda KSandans skull, allt för att skapa ett trevligt tillhåll på ett annars rätt så bedrägligt tillhåll som internet.

Hej,
Åter igen ber jag om ursäkt. Det var verkligen inte meningen att trampa någon på tårna. Jag blev både glad och chockad över att det faktiskt fanns flera personer som kunde tänka sig att hjälpa mig. Att någon skulle göra det gratis slog mig aldrig över huvud taget.

Jag är ledsen att jag inte läste hur ni gjort innan, men jag hoppas du kan förstå att jag (som inte varit så aktiv på forumet tidigare) inte ville skicka över pengar till en person jag aldrig ens pratat i telefon med.

Nu skäms jag ju såklart en hel del, så om jag gör fel någon fler gång får du gärna påpeka det via PM.

Hur som helst. Jag ber om ursäkt för detta.
 
Topp