• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon som vet vad som är på g här?

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Fick denna bild skickad till mig idag.. Kanske är det en ny konkurrent till ur&penn, eller är det något förhoppningsvis fräsigare ställe som kommer att handla med både nytt och begagnat?
Någon som vet nåt (jag har inte googlat, så det kanske blir platt fall i denna tråd).

image.jpg
 

Nexus

Panerai
Vi får se till att styra upp någon sorts kollektiv inbjudan till en eventuell invigning. Visserligen hyser jag en viss skepsis med tanke på att stället ligger mitt på Götgatan, men tanken på att dricka bjudvin och försöka snacka glycine och tyska stridsvagnar med en lätt besvärad hipsterexpedit lockar.
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Det bådar trots allt gott att dom väljer att skriva på utländska.. "Opening soon", skulle ju kunna vara en flört till utländska turister..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Jonte73

Audemars
Vi får se till att styra upp någon sorts kollektiv inbjudan till en eventuell invigning. Visserligen hyser jag en viss skepsis med tanke på att stället ligger mitt på Götgatan, men tanken på att dricka bjudvin och försöka snacka glycine och tyska stridsvagnar med en lätt besvärad hipsterexpedit lockar.
Hahaha jag kan se det framför mig, du får ha på dig den där monsterklockan du försöker tvinga på oss, vilken syn ;)
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Spännande värre. Får givetvis skyhöga förväntningar om att de kommer att öppna en butik som köper och säljer riktiga klockor, har en kaffehörna på dagarna och bar på kvällarna, diverse eventbjudningar med shitloads av freebies då det är nyöppnat och det solklara framtida KS haket. Fan vad besviken jag kommer att bli...
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Spännande värre. Får givetvis skyhöga förväntningar om att de kommer att öppna en butik som köper och säljer riktiga klockor, har en kaffehörna på dagarna och bar på kvällarna, diverse eventbjudningar med shitloads av freebies då det är nyöppnat och det solklara framtida KS haket. Fan vad besviken jag kommer att bli...
Kom igen nu Dalomo! Var inte blyg, det är såklart att du får vara med i tältet du också. Jag ber Nexus att han plockar med en gasmask till dig också ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Hoppas på det bästa men med viss reservation. Vore kul om det var såna klockor som gillas på forumet. Cyklar förbi där typ tre ggr i veckan. Skulle sabba min statistik när det gäller att komma i tid till möten.
 
Topp