• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Några entusiaster i Piteå?

ptjohan

Basic
Jag har bott i Piteå sedan ett par år och undrar om det finns fler klock-nördar som kanske skulle vilja dela mitt intresse i form av att byta snacka och helt enkelt grotta ner sig i klockornas värld.
MVH Johan

Jag har bott i Piteå sedan ett par år och undrar om det finns fler klock-nördar som kanske skulle vilja dela mitt intresse i form av att byta snacka och helt enkelt grotta ner sig i klockornas värld.
MVH Johan

Bor i Piteå/Luleå men intresset för klockor går upp och ner, just nu mest ner. Lägger all entusiasm på skytte och IPSC.

Har fortfarande kvar klockor men har min Mudmaster nästan jämt istället.

Hoppas du får lite napp!

Jo det går ju upp och ner, jag har samlat ett tag men just nu börjat leta igen. Men då jag hade alla vänner som gillar klockor i tidigare stad därav denna tråd. 😅

Jo det går ju upp och ner, jag har samlat ett tag men just nu börjat leta igen. Men då jag hade alla vänner som gillar klockor i tidigare stad därav denna tråd. 😅

Vet hur det är. Bott många år i Stockholm och nu sist 10 år i Malmö, alltid besvärligt att bygga upp på nytt (även om jag är född i Piteå).

Tillbaka
Topp