• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Några nummer kvar, skynda att boka det sista!

max

Dancing Queen
Blir det något över föreslår jag Denkes son, han har ju varit med på gtg och borde få en egen klocka :)
 

Ricrob

Patek
Det verkar vara storslaget svårt att läsa instruktionerna till denna tävling! :shock:

Skicka PM till användaren jullotteri2012 och skriv önskat nummer!
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Har tänkt på en sak, '' 1:a pris med fallande ordning nedåt för att fastställa 2:a - 5:e pris.''
Om det blir t.ex 50 som vinnarlott blir resterande priser 49,48,47 och 46 eller 51,52,53 och 54.

Förlåt om jag är puckad.... :cry:
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vintage92 skrev:
Har tänkt på en sak, '' 1:a pris med fallande ordning nedåt för att fastställa 2:a - 5:e pris.''
Om det blir t.ex 50 som vinnarlott blir resterande priser 49,48,47 och 46 eller 51,52,53 och 54.

Förlåt om jag är puckad.... :cry:

Om man räknar nedåt från 50 så blir det......49, 48, 47 och 46... ;)
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Denke skrev:
Vintage92 skrev:
Har tänkt på en sak, '' 1:a pris med fallande ordning nedåt för att fastställa 2:a - 5:e pris.''
Om det blir t.ex 50 som vinnarlott blir resterande priser 49,48,47 och 46 eller 51,52,53 och 54.

Förlåt om jag är puckad.... :cry:

Om man räknar nedåt från 50 så blir det......49, 48, 47 och 46... ;)
Jepp, men om man räknar från Spencers ''lista'' blir det 51,52,53 och 54. :cool:
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... yaGc#gid=0
 

P-A

Sir Spamalot
Re: Sv: Några nummer kvar, skynda att boka det sista!

Men när är dragningen?

skickat med telefonen.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kanal fyra klockan fem minuter i åtta.

Efter midnatt är det tomtesnusk på TV1000. Kollar okodat. :)
 
Topp