• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nån mer än jag som får upp Ks på andra försöket?

Rivalen

Rolex
Ingen stor grej, men IE hittar ofta inte Ks på första försöket. Jag frågar för jag vet att ni har höga ambitioner vad gäller funktion. Ensam om detta?
 

jandan

Panerai
Oftast inga problem att komma in, men ibland när jag klickar på en länk kommer jag inte in, utan kommer in på sidan vid andra försöket.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Det går flera timmar utan att jag kommer in på sidan, 3g/wifi på iphone, datorn eller ipad spelar ingen roll, den laddar i knappt 1 sek och sen står det att sidan inte kan visas.

Men har självklart överseende med detta eftersom servern finansieras och styrs av en av moderatorerna, bara synd att mitt beroende inte kan lindras ibland. :mrgreen:
 

P-A

Sir Spamalot
jag har samma problem, men vi vet att saken kommer att lösa sig.
Det största problemet som jag ser det just nu är att vi tyvärr kan tappa medlemmar av detta, jag pratar inte om mig själv eller andra som jag känner till. men de som inte är extremt lika skadade som vissa andra kanske drar sig vidare till andra sidor.

Har vi någon tidsplan?
Vad behöver ni admins för hjälp av oss?
 

Johan M

Cartier
Det händer mig rätt ofta men det är inte så att jag alltid kommer in på andra försöket. Tapatalk fungerar däremot bra precis som någon skrev här ovan :)
 
Topp