• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nån som spelar hattrick?

Rulle

Audemars
Tjabba

Tänkte se om där finns fler som har lag på hattrick ?

Kan ju vara kul å lägga in nån träningsmatch mot folk här på ks då och då!
 

Josef B

Bestraffaren
Spelade. Hade ett konto i 10 år, sedan så började de ta en månadsavgift för flera hundra kronor. Så jag la ner.
 

Rulle

Audemars
Jadå!
Andra rundan nu efter att haft det på is under 2-3 år så startade jag upp efter sommaren igen.
Haha ja jag har med haft det på is och börjat om då å då men nu försöker jag ge järnet ..
Vilken division spelar du i?

Spelade. Hade ett konto i 10 år, sedan så började de ta en månadsavgift för flera hundra kronor. Så jag la ner.
Det är ju gratis om man kör basic versionen! Förstår att dom behöver lite cash till servrar å allt !
 

Josef B

Bestraffaren
Jodå jag betalade. Men efter 10 års spelande så införde de avgift varje månad och höjde även priset. Förstörde upplevelsen för mig dessvärre och jag vill inte spela gratisversionen. Innan så betalade man för antalet dagar, och det för ett rimligt pris, några hundra kronor per år. Att vänta in söndagarna var ett trevligt nöje :)
 

Rulle

Audemars
Jodå jag betalade. Men efter 10 års spelande så införde de avgift varje månad och höjde även priset. Förstörde upplevelsen för mig dessvärre och jag vill inte spela gratisversionen. Innan så betalade man för antalet dagar, och det för ett rimligt pris, några hundra kronor per år. Att vänta in söndagarna var ett trevligt nöje :)
Haha ja ! Och att få kolla in resultatet efter träningen !!!!
Har några kollegor som bara skakar på huvudet men det är ju lite små kul !
 

Frodda

Omega
Låter hemma här ju! startade ett lag redan 01/2, la ner de 2009, skapade nytt 2011 och är kvar där.
Idag harvar jag i femman.hmm sexan kanske, samlar pengar för så småningom höra en studs upp i systemet.
 

Rulle

Audemars
Skapade mitt senaste i augusti och spelar i lägsta divisionen stadig tre denna och senaste säsongen !

Hur gör ni för att få in mer pengar ?
Tränar målisar ? Det känns som det snabbaste sättet att få in pengar till kassan ?!? Rätta mig om jag har fel
 
Haha ja jag har med haft det på is och börjat om då å då men nu försöker jag ge järnet ..
Vilken division spelar du i?
Spelar i femman! Kom in när det var 3 matcher kvar av förra säsongen. Spelar i tre olika stegar och är med i två turneringar för det mesta också. Har byggt ett lite blandat lag nu med hyfsat unga MF som träningsobjekt och lite äldre övriga spelare.
 
Topp