Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan varmt rekomendera kursen hos tidlösa ur. Robert som håller i det är en mycket bra lärare. Man måste inse att man inte blir fullfjädrad urmakare efter en dag där men man får en inblick i hur det fungerar och i mitt fall ett ökat intresse för att lära mer.Hej! Jag har tänkt gå nån urmakarkurs för en entusiast som jag. Jag såg att Tidlösa Ur utanför Uppsala kör kurser. Jag bor i Uppis så det vore smidigt.
Nån som gått kursen och som kan ge en tumme upp eller ner?
Mvh
Kalle
Titta på bilderna ovan. Övervåningen är inredd som urmakarverkstad. Det är max 5 per kurs så platsbrist blir det inteDet här låter ju spännande. Nu blir jag nyfiken, var hålls den? Jag har bara varit i butiken, och den är tämligen liten. Har de fler utrymmen innanför, eller är kursen någon annanstans?
Jo, jag kan ju se att bilderna uppenbarligen inte var tagna i butiken. (När jag var där så satt alla tre i själva butiken och jobbade, men mer plats än så fanns det inte.) Så de har en trappa nånstans som jag inte såg alltså. Trevligt, det är ju ett mysigt område.Titta på bilderna ovan. Övervåningen är inredd som urmakarverkstad. Det är max 5 per kurs så platsbrist blir det inte![]()
Dom har rätt nyligen invigt övervåningen. Förut satt dom nere i butikenJo, jag kan ju se att bilderna uppenbarligen inte var tagna i butiken. (När jag var där så satt alla tre i själva butiken och jobbade, men mer plats än så fanns det inte.) Så de har en trappa nånstans som jag inte såg alltså. Trevligt, det är ju ett mysigt område.![]()
Aha, det förklarar saken. Jag var där i januari.Dom har rätt nyligen invigt övervåningen. Förut satt dom nere i butiken