• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nöjespark - Med eller utan klocka?

Tar ni med er klockan till nöjesparken?

  • Ja

    Röster: 135 95.7%
  • Nej

    Röster: 6 4.3%

  • Totala väljare
    141

daveid

Cartier
2-Faktor
Kvällens fråga: Vågar ni ta med klockan till Gröna lund/Liseberg ks:are? Risk för att den ramlar av?
 

Edin

Panerai
Var på Six Flags med min Pam 312, funka fint. Åkte tunnebana för en vecka sedan, fick mig en riktig kyss av spärrarna och blev givetvis träffad på klockan. Gråter inte floder för det men jag knöt näven hårt i fickan och svor åt spärrvakten. Hans fel ju!
 

natovintage

Rolex
2-Faktor
Självklart... Varför skulle man inte? Man kan ju ha någon billig beater man inte är rädd om, men aldrig gå utan klocka :)
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Skulle våga ta vilken klocka som helst ur samlingen. Vet jag dock med mig på förhand att jag skulle göra något spektakulärt hade jag safe'at med subc, nästan oförstörbar :cigar:
 

Maro

Audemars
Ja man liksom förlorar sin motvikt om man inte har med sig klocka. Inget funkar. Allt blir fel.
ALLTID klocka
 

M.U

Rolex
Lika stor sannolikhet att den åker av när du går ute på stan... Born & Raised in the GBG så har tröttnat på allt som har med åkattraktioner att göra.. Håller mig till 5-kamp och Tyrolen ;)
 
Topp