• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

n1tro

n1tro

Panerai
Halloj!

Hade jättegärna uppskattat om de jag köpt av eller sålt till skriver något om mig i denna tråd.

Tack på förhand!

Mvh n1tro
 
Senast ändrad:

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Sålde en Explorer 1 214270 till n1tro förra sommaren och det gick smärtfritt. 100% goodguy som visade sig jobba i samma företag som jag och numera är en god vän.
 

JBur

Breitling
Oerhört trevlig och kunnig. Köpte en klocka av honom och det var ett rent nöje att få ge honom mina pengar.
En riktigt goodguy.
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Sålde en Grand Seiko till n1tro. Dealen med denne trevlige herre gjordes upp F2F och gick helt klanderfritt! Solklar goodguy.
 

Lunkan

Cartier
Köpte en Speedmaster av n1tro och hela affären var ärlig, smidig och trevlig. Gör gärna affär med honom igen. 100% goodguy!
 

azcii

Patek
2-Faktor
n1tro är en god vän till mig irl. Köpte en PAM112 av honom och hela affären gick supersmidigt. Han tar hand om sina klockor otroligt bra och jag gör gärna fler affärer med honom i framtiden. Han är definitionen av goodguy!
 

Marcusr

Breitling
Köpte en Seagull av n1tro. Snabb, smidig och trevlig affär, absolut en goodguy! Bjöd på en trevlig pratstund när vi sågs f2f, kan absolut rekommendera! :)
 

alex_c

Cartier
2-Faktor
Köpt av n1tro, f2f. Fungerade precis som en bra affär ska fungera: Smidigt, trevligt och ärligt. Riktigt trevlig person som jag gärna gör affärer med igen!
 

Joakim Svensson

Rolex
2-Faktor
Gjort affär med n1tro och kan rekommenderas. Mycket seriös och trevlig person som är lätt att ha att göra med. Eventuella problem löses enkelt.

Goodguy!
 

emil74

Omega
Köpte en Grand Seiko av N1tro. Mycket snabb och smidig affär. Snabb med att svara. Klockan i toppskick, precis som han beskrev den. Jag gör gärna affär med honom igen. Tummen upp!
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Absolut goodguy, köpte en GS av mig, smidig att ha göra med.
Affären gjorde när han va utomlands och en trevlig kompis till han @azcii mötes och plockade upp klockan.
Han är en person du gärna vill ha att göra med och kan även intyga att jag kommer absolut träffa han i framtiden och snacka klockor med, trevlig både han och azcii :)
image.jpeg
 

mega

Rolex
Köpt GS F2F av N1tro, helt odramamtiskt. Supertrevlig och väldigt påläst. Klockan i toppskick, precis som beskrivet. Rekommenderar honom till 100%.
 

natovintage

Rolex
2-Faktor
Sålde en Tudor till Herren f2f. Riktigt trevlig klocksnack på en kaffe och extremt lätt att ha å göra med! 110% goodguy och hoppas vi ses igen :)
 
Topp