• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nackdel med att bära en Rolex

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Är nackdelen med att bära Rolex alltså att det finns en gängledare i Göteborg som bär Rolex köpt för pengar han inte redovisat? Ska man se upp för gängledare eller? På jakt efter fler Rolex kanske? :D
 

otisred

Omega
Vilken tur att de inte skrev om BMWn han körde... eller tänk om det hade varit en Volvo! Han körde en fin V70 den jäveln.......
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Haha vadå nackdel? Kvittar väl om han bär en Rolex flertalet yrkeskriminella som diggar tunga dinkor, vad spelar det för roll, de flesta diggar även tunga hojar och bilar, skall man då se det som en nackdel att köra de bilarna eller hojarna, skulle man oroa sig för sådant då har man nog för lite annat på tapeten, de flesta gillar ju även god mat och grym champagne, kanske man får sluta köpa det med då ;)

Värre att köra samma bil som Åsa Romson i så fall, där har du en riktig skurk!

PS. Jag diggar en isad GMT.
 

jhm

Panerai
Haha vadå nackdel? Kvittar väl om han bär en Rolex flertalet yrkeskriminella som diggar tunga dinkor, vad spelar det för roll, de flesta diggar även tunga hojar och bilar, skall man då se det som en nackdel att köra de bilarna eller hojarna, skulle man oroa sig för sådant då har man nog för lite annat på tapeten, de flesta gillar ju även god mat och grym champagne, kanske man får sluta köpa det med då ;)

Värre att köra samma bil som Åsa Romson i så fall, där har du en riktig skurk!

PS. Jag diggar en isad GMT.


Snälla nämn inte hennes namn, jag kan få en anafylaktisk chock. :D
 

rillesnille

Panerai
2-Faktor
Haha vadå nackdel? Kvittar väl om han bär en Rolex flertalet yrkeskriminella som diggar tunga dinkor, vad spelar det för roll, de flesta diggar även tunga hojar och bilar, skall man då se det som en nackdel att köra de bilarna eller hojarna, skulle man oroa sig för sådant då har man nog för lite annat på tapeten, de flesta gillar ju även god mat och grym champagne, kanske man får sluta köpa det med då ;)

Värre att köra samma bil som Åsa Romson i så fall, där har du en riktig skurk!

PS. Jag diggar en isad GMT.

Är väl ändå en sub?
 
Han borde straffas mycket hårdare för den där bestyggelsen han tydligen burit på handleden.
Stålsub + aftermarket stensatt bezel = Arkebusering på slottsgården om jag får be.
 

sweedee

Cartier
Haha vadå nackdel? Kvittar väl om han bär en Rolex flertalet yrkeskriminella som diggar tunga dinkor, vad spelar det för roll, de flesta diggar även tunga hojar och bilar, skall man då se det som en nackdel att köra de bilarna eller hojarna, skulle man oroa sig för sådant då har man nog för lite annat på tapeten, de flesta gillar ju även god mat och grym champagne, kanske man får sluta köpa det med då ;)

Värre att köra samma bil som Åsa Romson i så fall, där har du en riktig skurk!

PS. Jag diggar en isad GMT.

Jag tror inte OP var sådär överdrivet seriös ska du se :)


PS. Den var inte blingad iaf!
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Shit vad sugen jag blev på diamanter. Måste reta upp den homogena skaran som KS verkar bestå av.
 

jhm

Panerai
Vadå - hon är ju Sveriges vice stadsminister. Måste varit dåligt med kandidater - eller också har hon en hållhake på Stefan Löfven. Att han är analfabet kanske.......


Jag tror att det ordnar till sig, när svenska folket har skämts färdigt och röstar tillbaka alliansen 2018. :)
 

adress

Friends of KS
Jag tror att det ordnar till sig, när svenska folket har skämts färdigt och röstar tillbaka alliansen 2018. :)
Vill inte vänta 3 år om jag kan slippa. Tror heller inte det håller så länge. Näsan på Löfven växer för varje dag. Extra skatt på klockor - och speciellt Rolex - har inte kommit ännu - men bara en tidsfråga.....
 
Topp