• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nato-kärlek

thomastheswede

Audemars
...Zulu style. Har blivit helt kär i nato-band på sistone, så här kan det se ut om man färgmatchar index.

Ett extremt billigt sätt att pimpa eller bara byta look på sin klocka. Nån annan som har nån snygg kombo att bidra med som inspiration?

image.jpg
 

Pilot

Panerai
2-Faktor
Gillar också dessa band!

vilken kvalitet gillar ni?

Själv föredrar jag dom lite tjockare å styvare banden!

:eek:
 

paradis

Audemars
Det ser riktigt bra ut på bild, fina klockor. Personligen så gillar jag inte alls. Har provat ock tycker klockan blir tung på natoband. Provade på Submariner ,ock tycker att den flög fram ock tillbaka ............Det är jätte vackert med dom, eftersom dom finns i så många olika färger. Får man in en bra kombination,mellan tavla ( patina )ock nato, så kan det bli hur vackert som helst..........:) som man ser här i tråden.
 

thomastheswede

Audemars
Så var det dags för ett "riktigt" Nato efter en vecka med Zulu. Fick bli på min 5513 "Bicchieri".

Bandet är ju lite skönare mot armen jmf med Zulu men jag vet inte vad jag tycker om att behöva vika tillbaka änden ner i bygeln. Man vänjer sig kanske...? ;)


bild.JPG
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
...Zulu style. Har blivit helt kär i nato-band på sistone, så här kan det se ut om man färgmatchar index.

Ett extremt billigt sätt att pimpa eller bara byta look på sin klocka. Nån annan som har nån snygg kombo att bidra med som inspiration?

image.jpg
Ska man vara petig så är det ju ett g10 på den vänstra klockan och ett zulu på den högra, alltså inga natoband.
 
Topp