• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nato straps 16710

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Funderar på att kitta mig med olika Natos som matchar både pepsi och Coke insert. Är detta en styggelse eller kan det funka? Någon som har tips på bra Natos och kanske tom bilder på sin egen GMT i Nato klädsel. ;)
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Mitt tips är den fältmässiga skalan - svart, grått, oliv. Jag bär min GMT (1675) ofta på NATO och då primärt grönt eller oliv. Lade upp en bild på Instagram imorse med just den kombon.

Försök inte matcha med rödsvart eller rödblått, det blir mest uppenbart och tillgjort (och sällan snyggt).
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Jag körde min Coke på ett svart Nato när det var som varmast i somras. Funkade ganska bra tycker jag.

image.jpg
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Mitt tips är den fältmässiga skalan - svart, grått, oliv. Jag bär min GMT (1675) ofta på NATO och då primärt grönt eller oliv. Lade upp en bild på Instagram imorse med just den kombon.

Försök inte matcha med rödsvart eller rödblått, det blir mest uppenbart och tillgjort (och sällan snyggt).
Bjussar du på en bild här?
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Tjena! Har nyss köpt att par natoband till min 16710 Pepsi! Jag är riktigt nöjd. Jag har köpt ett mörkblått och det här röd/blå som sitter på nu.

ImageUploadedByTapatalk1413458609.515316.jpg
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
ImageUploadedByTapatalk1413489961.954498.jpg


Var tvungen att skicka en bild med det mörkblå bandet och jag håller med er; nedtonade färger är att föredra...

Tack för upplysningen haha..![emoji38]
 
Topp