• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Natoband (alla sålda), mesh (sålt) och Seiko 5kx originallänk

BoZ80

Guld
2-Faktor
Returpolicy
Nej.
Bilder Skickat
  1. Ja
Lite olika straps och länkar till salu:

18mm:
De två vänstra från tid&ting och har klippt flärp så de är numera singlepass, ca 27cm totallängd.

De två högra är så kallad RAF d.v.s. singlepass och från CNS och ca. 24,5cm

Samtliga obetydligt använda och har mest suttit på någon klocka som legat. Ett par missfärgningar på det orangea antagligen indigo från ärmarna på min denimjacka, borde försvinna i tvätten.

150 spänn för alla 4 inklusive porto som brev. 100kr! SÅLDA!

20210109_112015.jpg

22mm:

Det första från Zuludiver med klippt flärp och kortat ett par mm i änden. I övrigt minimalt använt.

100kr inklusive porto som brev. 70kr SÅLT!

De två andra singlepass från CNS av RAF-typ. Obetydligt använda och mest suttit på en klocka en stund.

100kr inklusive porto som brev. SÅLDA!

20210109_112151.jpg

Geckota mesh 22mm:

Fick detta med en klocka i en bytesaffär. Aldrig använt av mig. Är fräscht och verkar inte vara mycket använt, lite hairlines på spännet.

250kr inklusive porto som brev. SÅLD!

20210109_112352.jpg
20210109_112416.jpg

SRPD-länk:

Ny och oanvänd med plast kvar. Alltså Seikos originallänk till de nya 5 SPORTS även kallade 5KX. Inklusive ändlänkar och bandstift.

350kr inklusive skicka lätt. SÅLD!

20210109_112550.jpg

Bilderna är en del av beskrivningen. Önskar annan frakt eller paketpris så går det säkert att lösa.
Betalning med Swish. 💸
Tar ej ansvar för icke spårbara försändelser. Ingen retur på tillbehör i denna prisklass.

Mina omdömen från tidigare affärer:

Tack KS för möjligheten att annonsera! :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp