• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Natoband.nu

martin9z9

Omega
Hallå där ute! Beställde hem ett Perlonband i mörkblått av natoband.nu häromdagen.
image.jpg

Här ser ni hur bandet ser ut på bilden.

image.jpg

Och så här ser det ut när jag fick det. Någon som har hittat felet än?
Ja! Som ni kanske ser är "låset" inte ens likt det som är på bilden.

Tråkigt men som sagt man lär sig av sina misstag.

- Martin
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Du har inte bara monterat det fel då? Hur ser det ut när spännet inte är 'låst'? Dvs en bild på spännet när den ligger på bordet exempelvis.
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Priset man får betala när man köper billigast möjliga produkt utan en millisekunds tanke på Vem som säljer och Vem som tillverkat.

Sorgligt men sant.
 

Aros

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Trist att produktbilden inte överensstämmer med verkligheten.
De natoband jag har från Natoband.nu har lite kraftigare spänne än ditt och jag har faktiskt bara goda erfarenheter av att handla av dem.

Säger som föregående talare, hör av dig till dem om du inte redan gjort det.
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Trist, de natoband jag handlat där har jag upplevt som bra. Grymt slitstarka men aningen hårda inna man använt dem ett tag.

Heter kanske natoband.nu av en anledning :p
 
  • Like
Reactions: PJW

fplteknikern

Omega
2-Faktor
Har fått lite olika spännen av Natoband.nu, beroende på tjocklek på bandet. Det där som du har känns minst lågbudget... :happyhappy:
 

tgofswe

Cartier
tråkig det där, har fått flera perlon från dom och det har funkat perfekt, spännet var som annonserat
 

december

Breitling
Någon som har handlat av Natoband.nu på länge, isf när? Jag gjorde en beställning den 9 juli och undrar nu var mitt band är. Har mailat och ringt vid ett par tillfällen
utan svar.
 

daveid

Cartier
2-Faktor
Liten bumb. Beställde ett band från natoband.nu, skulle vara 22mm men verkar vara 20mm då det är för smalt. Mailat angående detta men inte fått svar på en vecka. Hoppas de är seriösa och svarar. :)
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Hallå där ute! Beställde hem ett Perlonband i mörkblått av natoband.nu häromdagen.
image.jpg

Här ser ni hur bandet ser ut på bilden.

image.jpg

Och så här ser det ut när jag fick det. Någon som har hittat felet än?
Ja! Som ni kanske ser är "låset" inte ens likt det som är på bilden.

Tråkigt men som sagt man lär sig av sina misstag.

- Martin
Du har fått fel band alt. beställt fel band. Det platta spännet är ett justerbart spänne medans det du fick är ett fast spänne.
 

daveid

Cartier
2-Faktor
Liten bumb. Beställde ett band från natoband.nu, skulle vara 22mm men verkar vara 20mm då det är för smalt. Mailat angående detta men inte fått svar på en vecka. Hoppas de är seriösa och svarar. :)
Never mind. Fick rätt bredd. Hade för tjockt bandstift så bandet trycktes ihop lite. Lite svårkontaktat företag men överlag nöjd.
 

Jax

Cartier
Väcker liv i den här tråden igen.
Jag beställde två 2-delade zulu ifrån natoband.nu. Hade beställt 20mm men fick 22mm. Mailade om detta och fick svar inom 10 min. De skickade nya band och jag fick ett förfrankerat kuvert att skicka tillbaka de felaktiga banden i.
Fel kan alltid uppstå men med så snabbt svar och smidig lösning av uppkommet problemet har jag inget att klaga på. Kommer nog att handla ifrån dem igen.
 

Jpg

Cartier
2-Faktor
Har handlat där. Fick det jag skulle ha inom rimlig tid. Nöjd, och skulle handla igen.
 
D

Deemfo

Guest
Beställde två stycken natoband söndagen den 1/7 och de skulle skickad på måndagen efter.
Efter 3 dagar frågar jag om dom är på väg och får till svar att dom borde kommit, men Inget kommer.
Dom skickar då beställningen igen men inget kommer denna gång heller.
Mycket konstigt, visst Postnord kanske slarvar bort första gången. Men den andra?

Natoband.nu verkar inte bry sig speciellt mycket, de har ändå skickat 4 band nu utan att få betalt.
Fick mail om att jag skulle bli återbetald, återstår att se.
 
D

Deemfo

Guest
Beställde två stycken natoband söndagen den 1/7 och de skulle skickad på måndagen efter.
Efter 3 dagar frågar jag om dom är på väg och får till svar att dom borde kommit, men Inget kommer.
Dom skickar då beställningen igen men inget kommer denna gång heller.
Mycket konstigt, visst Postnord kanske slarvar bort första gången. Men den andra?

Natoband.nu verkar inte bry sig speciellt mycket, de har ändå skickat 4 band nu utan att få betalt.
Fick mail om att jag skulle bli återbetald, återstår att se.
Blev nu återbetald, ingen skada skedd. För mig iallafall.
 

Heinrich.a

Rolex
2-Faktor
kom igen!

nato handlas ju av phoenix,singular eller typ gnonom... så vet man ju vad man får ;)
Singular har ju bäst naton om man bortser ifrån den billiga linjen av band. Ibland vill man beställa massa olika färger för att hitta rätt utan att lägga ut 300 för att få något man kan bära också :)
 
Topp