• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Natopremiär

sharetracker

Cartier
Så har även jag vågat mig på att prova ett natoband. Det tog ett tag att hitta ett på 18 mm. Nåväl, efter ett febrilt pillande men en pincett på min toalett (!) så lyckades jag få loss bandstiften. Resultatet, se och njut

image.jpg


Ja det blev väl sådär. Det hade nog passat bättre om metallen på bandet varit guldfärgat men nu när länken är borta kan jag variera in i oändligheten! Jag gillar hur ledigt det känns. Såväl länk som läderband är betydligt stelare.
 

cab

Audemars
2-Faktor
Jag gillar nato men funkar inte så bra på den där Omegan. Skulle nog kanske se bättre ut med enfärgat typ brunt eller svart med gulddetaljer.
 

sharetracker

Cartier
Jag gillar nato men funkar inte så bra på den där Omegan. Skulle nog kanske se bättre ut med enfärgat typ brunt eller svart med gulddetaljer.

Nej det är ingen hit som det är :sorry:

Jag tror, och hoppas, att det funkar bättre på ett enfärgat nato med gulddetaljer. Det här röd-blå är det enda jag sett ännu som har 18 mm:s bredd så jag tog det som erbjöds. Om det är någon som sitter på ett enfärgat 18 mm:s nato med guldspänne så kan ni slänga iväg ett PM :)
 

cab

Audemars
2-Faktor
Nej det är ingen hit som det är :sorry:

Jag tror, och hoppas, att det funkar bättre på ett enfärgat nato med gulddetaljer. Det här röd-blå är det enda jag sett ännu som har 18 mm:s bredd så jag tog det som erbjöds. Om det är någon som sitter på ett enfärgat 18 mm:s nato med guldspänne så kan ni slänga iväg ett PM :)
Ping Compiss kanske?
 

Hugii

Audemars
Är det bara jag som tycker att nato är sommar-grej? Praktiskt på sommaren men inget för de mörkaste årstider :)
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Enfärgat är bäst, annars är det bara bond i orginalfärger som funkar. Det blir för mycket parfymklockor & Co med tvåfärgade band.
Nato är praktiskt på sommaren dock. :cool:
 
Topp