Sebastard
Diamant
- Pris
- 3500kr
- Returpolicy
- Endast om överenskommet.
- Bilder Skickat
- Ja
Avyttrar en i ordningen något udda pjäs. Möjligtvis den ändå av denna referens som surferat detta forum. Företaget är av tyskt ursprung och tagit fram ett flertal dykare och kronografer av likasinnad stil.
Detta åbäke klär i en boett som mäter ca 45mm över bezelen, med en höjd på 17mm och 22mm mellan luggarna.
Inuti tickar ett automatiskt kronografverk tillverkat i Kina med en bas likt Valjoux 7750.
Klockan är fin och fräsch utan några märkbara/noterbara defekter. Håller tiden bra, kronograf funktionen fungerar, samt quickset utan problem.
Levereras med låda, papper, originallänk (ej med på bild) samt några schysta remmar.
Skickas spårbart hem på min bekostnad vid smidig affär.
Referenser:
klocksnack.se
Detta åbäke klär i en boett som mäter ca 45mm över bezelen, med en höjd på 17mm och 22mm mellan luggarna.
Inuti tickar ett automatiskt kronografverk tillverkat i Kina med en bas likt Valjoux 7750.
Klockan är fin och fräsch utan några märkbara/noterbara defekter. Håller tiden bra, kronograf funktionen fungerar, samt quickset utan problem.
Levereras med låda, papper, originallänk (ej med på bild) samt några schysta remmar.
Skickas spårbart hem på min bekostnad vid smidig affär.
Referenser:
Sebastard
Här kan du skriva en rad eller två om du är nöjd med ditt möte/affär med mig.