• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Nautica Spettacolare kronograf

JLC

Silver
2-Faktor
SÅLD

Rensat ur gömmorna och hittade denna Nautica. Kollar av ifall nån är intresserad till en billig peng.

45mm, 13mm tjock boett.
WR 330ft
22mm luggar.
Kvartz (batteridriven).
Mineralglas.
Nautica ref: N15006G

Kommer på orginal brunt läderband med orginalspänne. Kan nog även ha orginslboxen kvar nånstans. Modellen heter Spettacolare har jag för mig.

Inköpt i USA för många år sedan. Tror den listade ca USD 200 där då, men kan minnas fel. Känns rätt gedigen och mkt värde för pengarna.

Bra skick. Lite använd. Behöver dock ett batteribyte då den stannat.gick dock perfekt med tidigare batteri.

Tänker mig 800 spänn.
Kan bjuda på vanligt porto.
Är priset åt helv... så kom med förslag.

Uret tar 3145kr för den.
http://www.uret.se/nautica-silverfargad-lader-p-77951.html?gclid=CNrEjqLc4NICFViMGQodNp0Atw

Retur om ej enligt beskrivning.

IMG_4737.JPG

IMG_4738.JPG

IMG_4739.JPG

IMG_4740.JPG

IMG_4741.JPG

IMG_4742.JPG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp