• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Neckmarine Vintage Chrono *Prisbump*

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Pris
700sek
Returpolicy
Ja, inom 48h med frakt ToR på köparens bekostnad
Bilder Skickat
  1. Ja
Prisbump: 700kr
Förr: 800kr

Hej hej

Säljer en Neckmarine Vintage Chronograph NKM935J05 som jag köpte ny i Spanien 2016 på El Corte Ingles då jag desperat behövde något som var mer dressat än G-Shocken jag hade med mig :D

Neckmarine är ett Spanskt märke och de tillverkar lite blandat i kategorin fashion- och smartklockor, undantaget är dock denna. Klockan ger förvånansvärt mycket för pengarna. Boetten är i helstål och glaset är ett kupat mineralglas. Tavlan är vit med en ganska trevlig struktur och visarna är blåa vilket gör klockan riktigt crisp och somrig. Under huven behöver den inte heller skämmas då det tickar ett Epson YN91a kvartsverk i den. Verket bjuder på förutom sedvanlig tids- och datumvisning med kvarts precision även på en kronograf som mäter ner till 1/5s med svepande kronografvisare. Tavlan gör dock kronograffunktionen mer snygg än praktisk. Klockan saknar lume och kommer på ett 20mm brunt Geckota läderband.

Klockan har aldrig blivit öppnad och den är från 2016 så det kan hända att det snart är dags för ett nytt batteri. Skicket är gott, glaset är repfritt, små bruksspår finns på den polerade boetten.

Specifikationer
Diameter ex krona: 38mm
Tjocklek ink kupat glas: 12mm
Bandbredd: 20mm
Urverk: Epson YN91a

Frakt ingår i postens blåa, tar inget ansvar för postens hantering, önkas rek +100kr

Betalning med Swish

Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/freakyleo.85536/

Tack KS för annonsplats
R1060805.JPG
R1060806.JPG
R1060807.JPG
R1060808.JPG
R1060809.JPG
R1060810.JPG
 
Senast ändrad:
Topp