• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Newmark 6BB

Mark-IX

Silver
Pris
5000
Returpolicy
No, finns inget att anmärka på mer än det som framgår i annonsen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Detta exemplar är från första batchen som släpptes 2019. Jag är första och enda ägaren. Har endast använts vid ett fåtal tillfällen och är i det närmaste nyskick. Om man tittar noga och vänder klockan lite fram och tillbaks så kan man se några hairlines på höger bandhorn. Endast använd på natoband, så inga märken efter bandbyten. Glaset är felfritt. Nyligen bytt batteri, och klockan går som ett quartsur ska gå. Ej uppackad originalrem följer med + box och papper. Säljes helst på plats i Göteborg, men kan även skickas om köparen står frakten. Tror du blir ensam i Sverige om att ha ett exemplar av denna klockan från denna batchen. Jag har inte sett någon annan 6BB.

Mitt pris 5000 SEK
Mer info finns på Newmarks hemsida:
https://newmarkwatchcompany.com/collections/6bb-chronograph

Jag förbehåller mig rätten att dra tillbaks annonsen om jag ångrar mig.

Tack klocksnack för annonsplats.

Bilagor

• IMG_4801.jpeg
    IMG_4801.jpeg
    839.7 KB · Visningar: 1
  • IMG_4803.jpeg
    IMG_4803.jpeg
    540.7 KB · Visningar: 2
  • IMG_4805.jpeg
    IMG_4805.jpeg
    467.9 KB · Visningar: 1
  • IMG_4799.jpeg