• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nexus´s harem (Wall of pictures)

Nexus

Panerai
Eller klocklåda kanske är mer korrekt. Hursomhelst, eftersom jag nu börjar få ihop en relativt anständig samling av klockor som jag vågar visa upp för folk, så tänkte jag tvinga på er lite bilder på mina ögonstenar och få lite digitala ryggdunkar i utbyte.
Frågor på detta?

Vi börjar lätt med en gruppfoto för att sedan gå in på mer direkta presentationer.
rr3pUyH.jpg


Seiko - SNK805K2, en smidig liten rackare som jag i huvudsak använder på skyttebanan eller under "naturupplevelser"



Techné - Goshawk i PVD-utförande, leverades för sisådär 45 minuter sedan så jag är fortfarande nyförälskad.
(köpt via KS, tack till säljaren!)


Kronjuvelen (Och även min första mer eller mindre riktiga klocka)
Pansar Sweden - Supercharged
Ungefär lika delar närstridsvapen och kronograf. Tung på riktigt!


Seiko - SNZMASSAJÄVLATECKENJAGINTEKANEFTERSOMJAGKÖPTDENBEGGAT, en trevlig dressklocka som används som ett diskretare alternativ till nästa.
xOpGSRL.jpg


Seiko - SNZH60K1 med FFF-tavla, min stekar/strandraggarklocka. (Köpt via KS)
 

Wi

NLA
2-Faktor
Den där FFFan känner man ju igen ;) Men nu blir jag nyfiken, köpte du min gamla före eller efter stålen?
 

Wi

NLA
2-Faktor
Mycket som har hänt i din samling då! Gratulerar till trevliga klockor!
 

Nexus

Panerai
Stålen köpte jag "av en slump", jag snackade med CECnsmr och började yra om att jag behövde mer klockor som inte rymt från en militärbas och han var inte riktigt nöjd med sin.
Jag har lösa planer på att byta tavla på den med så de matchar på riktigt.
 
  • Like
Reactions: Wii

CECnsmr

Breitling
Nu börjar det likna nåt. Jag var lite orolig där ett tag att det inte skulle bli någon mer klocka än Supercharged™
 

Cryssarn

Rolex
Alltså helvete då grabbar. Jag trodde han var tillbaka. Senast jag hörde av honom var ett år sen när jag köpte hans Combat
 

Jonte73

Audemars
Jag lovades en snar återkomst !
För lääänge sedan av någon ? oklart i vilken tråd.
Oavsett så är saknaden delad .
 
Topp