- Pris
- 6000
- Returpolicy
- Retur enligt överenskommelse.
- Bilder Skickat
- Ja
Jag har bestämt mig för att jag har för många klockor som bara ligger och kommer därför göra mig av med några. Först ut är denna fantastiska Nezumi Aviera GMT som jag nyligen bytte till mig med @Cosmo här på KS.
Skick:
Som nytt, samma som när jag bytte till mig den. Jag har använt den 2-3 ggr men på läderband så länken är fortfarande plastad på claspen som när jag fick den levererad. Cert/garantikort ifyllt i december 2025 och det är två års garanti från det datumet.
Länk till tidigare annons:
klocksnack.se
Pris: 6000 kr inklusive spårbar frakt. (Inga byten och priset är prutat och klart)
Skick:
Som nytt, samma som när jag bytte till mig den. Jag har använt den 2-3 ggr men på läderband så länken är fortfarande plastad på claspen som när jag fick den levererad. Cert/garantikort ifyllt i december 2025 och det är två års garanti från det datumet.
Länk till tidigare annons:
Säljes - Avslutad - Nezumi Aviera Automatic GMT
Köpt ny i december 2025 av mig. Nyskick. Plast kvar på baksidan av boett och på clasp. Fullset med garanti. Mer info om Nezumi Aviera här: Nezumi Aviera Automatic GMT 40mm Swish is king Värdefrakt ingår Mina referenser: Cosmo
Pris: 6000 kr inklusive spårbar frakt. (Inga byten och priset är prutat och klart)