• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nezumi Sapphire Crystal

Jazzey

Basic
Hej Jazzey här, Jag undra ifall någon som vet hur man får igång sekundvisaren och gå hela tiden eller är det meningen att den ska stå still?

Jag tror att du pratar om en en klocka med kronograf, där sekundvisaren är still när tidtagningsfunktionen är avstängd? Det är så de flesta kronografer funkar!

Den ända gången sekundvisaren går är när jag trycker på knappen högst upp på klockan så går den en hel dag sen stannar den på kl 12 och blir där.

Den ända gången sekundvisaren går är när jag trycker på knappen högst upp på klockan så går den en hel dag sen stannar den på kl 12 och blir där.
Jaha. Det är inte sekundvisaren du pratar om. Den du pratar om ska stå still. Kolla på de mindre tavlorna så ser du en som är igång hela tiden. Det är sekundvisaren.

Är det typ en sån här du har?
Screenshot_20240618-220709_Chrome.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp