• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ni kommer få mardrömmar

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
"TACK O LOV! Jag fick min vara från och den var vackert och fint! jag e ganska nöjd med den.. den kom i tid och bra skick. Från med ska börja köpa mera saker från Miniinthebox. Klockan var grymt bra när mina vänner såg den de vill ha helst den"

"En mycket vacker och manlig klocka! Den har många funktioner, och den drar allas blickar till sig, så om man som jag gillar att inte ha det andra har, då är denna klocka det helt rätta att bära! Till ett fantastiskt pris!!!"

"Kul och "häftig" klocka, jag är nöjd. "

Tre nöjda kunder kan inte ha fel!
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Det stämmer. Jag fick mardrömmar. Jag drömde att jag var ute och körde en gammal sladdrig Mercedes-kombi utan ork på vinterväg... Vaknade alldeles svettig. Känns bättre nu efter en rejäl portion gröt och en kopp kaffe...:)
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Desvärre har jag fått frågan av en kille på jobbet om just en sådan här skönhet "öhh du som kan klockor - vad tror du om denna ? *pekar på skärmen*"

Jag förklarade på fint sätt att den inte ens var snygg i ett alternativt universum och att han aldrig mer fick prata med mig
 

babanker

Panerai
Jag är nöjd med min fastän "termonetern och kompassen endast fungerar som dekoration". Så, ser ni klockan avslappnat hänga ut genom fönstret på min ride så är det bara holla på Babanker eller G.Maximus som mitt crew kallar mig.

oeBykBf.jpg


Peace out bitches!
 
Lite lik den här...från WatchAnish

First live shot of the new Urwerk EMC 'artificial intelligence' watch courtesy of @suzannewongxx @revolutionmag
547715_619036648117367_2055501932_n.jpg
 

Nexus

Panerai
Lite lik den här...från WatchAnish

First live shot of the new Urwerk EMC 'artificial intelligence' watch courtesy of @suzannewongxx @revolutionmag
547715_619036648117367_2055501932_n.jpg

Den såg ju visserligen för jävlig ut, men å andra sidan så bör ju åt minstonde samtliga komplikationer i alla fall fungera på den här klockan. Att den sedan ser ut som Optimus Primes flickvän är ett helt annat problem...
 
  • Like
Reactions: par
Topp