• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ni med Globemasters...

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Stolt ägare till denna. Länken riktigt fin, men undrar hur den gör sig bäst... Länk eller alligator? Ni som haft den ett tag och prövat båda - vad säger ni?
image.jpeg
 

par

Patek
2-Faktor
Har inte ägt den men testat båda versionerna. Jag säger läder alla dagar i veckan :)
 

joF

Panerai
Jag säger nog läder utan att ha testat. Dock vet jag hur svårt det är att lägga ifrån sig en schysst länk..
 
Har heller aldrig ägt någon, men är mycket sugen för behöver en lite mer dressig klocka.

Jag röstar för att den gör sig bäst på läder! Såg en paketöppning här för några dagar sen där en globemaster med vit tavla och blått!? läder fick se dagens ljus.. Gav kraftiga habegär! :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Stolt ägare till denna. Länken riktigt fin, men undrar hur den gör sig bäst... Länk eller alligator? Ni som haft den ett tag och prövat båda - vad säger ni?
image.jpeg
En icke fråga!! Köp på länk och komplettera m alligator :)
Den där är jävligt snygg BTW!!!:)
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Som jag sagt tidigare o även postat så är läder bäst...min subjektiva åsikt :)
Bild på min när det begav sig. Hade den på länk oxå
image.jpeg
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Verkar som om den generella preferensen är läder... Tack alla. Intressant att lädervarianten nästan har samma pris som den med länk.
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Den är verkligen snygg på läder. Verkar som om länken inte är helt perfekt. Inte ofta man hör så få possitiva ord om en länk till en klocka i den prisklassen. Jämför med en DJ superjubilee, man blir nästan lynchad om man föreslår läder.

Fler bilder på länken önskas. Har den microjustering?
 
Topp