• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ni som gillar PCL och kanske vill gå ett steg längre...

Vess1an

IG-88
2-Faktor
En sak är iallafall säker, den går i allafall inte att återställa till något vettigt..
Katastrof till idé från början plus hur det har genomförts gör slutresultatet genomdeppigt:(
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Inte lyckat, varför gör man så? Hur tänkte han?
Men visst, alla har väl rätt att tycka som de gör så tycka han det blev snyggt så är det inte min ensak. Men ändå... :depressed:
 

Anden

Cartier
2-Faktor
Bland det fulaste jag sett i klockväg, alla kategorier. Får mig att tänka på tvål av någon anledning...
 

Nexus

Panerai
Bortsett från att det verkar vara en stissig praoelev med snusläpp som gått loss på aset med farsans dremel efter en omgång hembränt så känns ju hela idén vidrig.
 

Obeedoobe

Friends of KS
Fy! Det ser ut som att skiten är gjord av plast. Stackars klocka... Inget man bär när det vankas pommes och revbensspjäll.

Mvh
 

JohannSebastian

Panerai
2-Faktor
Finns det en "ogilla"-knapp? Det känns som en idé som blev betydligt sämre i verkligheten än vad den verkar i teorin...
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Känner att jag vill citera Magnus Uggla här :D , illa, illa jag mår illa :clown: :depressed: :hungover: när ROLEX blinget får en att vilja gå in i dimman, då blinget dessutom är fulpolerad, mår jag riktigt illa!

 
Topp