• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ni som köpt klockor från Europas länder, hur många dagar...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
IMG_4100.jpeg
IMG_4099.jpeg
IMG_4098.jpeg
skall det ta om man skickar en klocka
försäkrad via UPS?! I detta fall är klockan skickad från Nederländerna... :arghh: :mad: :bored: :eek:








FREDAGSTRÅD™️ 19/4 By Affe, Vars Fan tog våren vägen?! :arghh::confused:



Fick förfrågan tidigare i veckan om jag inte kunde starta tråden i hans ställe, och det är såklart att man inte tackar NEJ till det! På så sätt så slipper man ju väntandet och kan starta jobbdagen när man vill.

Förstår att alla väntar på att Fader @RicVin ska starta tråden som sig bör, men han är fortfarande kvar i The Big Apple 🍏. Förhoppningsvis ligger han och sover just nu, men är på G hem till gamla Svedala under dagen. Så nästa vecka är blir allt som vanligt igen, och det VÄLKOMMNAR vi han till.

Kallt som fan idag, men vi har sluppit snön än så länge i alla fall....

Våren var ju på väg förra helgen, tur att latmasken i än gjorde så man inte bytte till sommardäcken! Får väl se ifall man byter däcken nu till helgen istället, blir väl att kolla upp 10 dygnsprognosen innan så man slipper sladda runt om snön kom ner igen.


" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig aLLa KLOCKSNACKARE! "
 
Senast ändrad:

Chrisse

Patek
2-Faktor
1,8 men beror på.

Beställde från Spanien en gång, betalde strax innan lunch dag 1, dag 2 strax ef lunch var länken kortad och satt på handleden
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Skall man börja känna sig orolig ifall han skickade klockan i Onsdags och klockan är inte här idag Fredag?!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Blir bara bättre och bättre :confused:, kul för er som fått hem era klockor så snabbt! Hade ju hoppas att den skulle komma denna vecka då pengarna var inne på handlarens konto i Tisdags
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Lite kul, men handlaren ringde här för ett tag sedan och förklarade att klockan inte var skickad. Och förklaringen var att UPS inte tar emot klockor som skulle skickas försäkrade för 6000 eur. Han skulle skicka den med DHL eller FedEx istället. Vet inte ifall det börjar lukta skumt eller är det som han säger. Känns som om han skulle velat blåsa mig så varför göra sig besväret och ringa.
 

Sond

Patek
Lite kul, men handlaren ringde här för ett tag sedan och förklarade att klockan inte var skickad. Och förklaringen var att UPS inte tar emot klockor som skulle skickas försäkrade för 6000 eur. Han skulle skicka den med DHL eller FedEx istället. Vet inte ifall det börjar lukta skumt eller är det som han säger. Känns som om han skulle velat blåsa mig så varför göra sig besväret och ringa.
Finns nog ingen anledning till oro. 2-4 dagar har det tagit för de jag beställt. Utöver en gammal fin Omega som jag tror tog 9-10 dagar. Då var jag övertygad om att jag var blåst. Säljaren svarade bara sporadiskt på mejl. Typ, alles fines I have send it...
 
Topp