• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ni som vunnit priser i passarounderna - VIKTIG INFO

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grattis alla ni som vunnit priser i passarounderna! :)

Några av er har jag redan haft kontakt med och ni som skickat PM och inte fått svar är härmed informerade om att jag läst era PM (även om jag inte svarat). :)

Ni som vunnit priser har eget ansvar att kontakta mig och också ange vad ni vunnit.

Då det är rätt mycket priser som ska skickas ut och det inte finns någon budget för fraktkostnaderna så vill jag att vi gör så här:

Ni som vunnit priser och är Stockholmsbaserade: personlig upphämtning/avlämning gäller. PM'a mig så styr vi upp det. Vill ni prompt ha det skickat, se nedan.

Ni som vunnit priser men bor utanför Sthlm: frakt enligt ök. Jag står personligen för fraktkostnaden MEN jag vill att varje vinnare sätter in motsvarande summa på KS insamling till Barncancerfonden (se denna tråd: http://www.klocksnack.se/viewtopic.php?f=2&t=3436 ) Självklart kan personlig upphämtning arrangeras i Sthlm för den som hellre vill det.

Klart som korvspad! :cool:

Frågor kan tas direkt i tråden.
 
Topp