• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nic

Rolex
2-Faktor
Är tacksam om du som har gjort affärer med mig vill lämna ett omdöme här om din upplevelse.
 
Senast ändrad:
Köpt en snygg Tissot av nic. Allt till belåtenhet, snabb lev. allt som beskrivet.
En säljare jag gärna gör mera affärer med och rekommenderar till andra!!!
 
  • Like
Reactions: Nic

Julle

Omega
Köpte en klocka av Nic. Allt gick snabbt och smidigt och så är han mycket trevlig också! Riktig goodguy!
 
  • Like
Reactions: Nic

Tassoli

Omega
Köpte en klocka från Niclas,

Trevlig och smidig kille. Fick mycket gott bemötande av denne goodguy. 10/10
 
  • Like
Reactions: Nic

fsseidel

Breitling
Rekommenderar varmt att göra affär med Nic. Genomförde betalningen på kvällen, dagen efter fick jag mejl från Postnord att han har skickat klockan. Ytterligare plus för trevligt bemötande och perfekt packning!
 
  • Like
Reactions: Nic

Martin2000

Breitling
Köpt en OMEGA Seamaster Professional 300m Co-Axial 2011 av Nic.
Snabb leverans, bra pris, förpackning och trevlig kontakt.
Supersmidig affär!
100% GG!
 
  • Like
Reactions: Nic

Alex!

Omega
Köpte en Speedmaster utav Nic. Smidig affär, snabb leverans, riktigt bra förpackat och trevlig kontakt!
100% GG!
 
  • Like
Reactions: Nic

Speedo

Breitling
Köpte en SubC av Nic som dessutom bjöd på en bättre lunch i samband med affären! Klockan var i fantastiskt skick precis som utlovat. Kan varmt rekommendera Nic. 100% good guy!
 
  • Like
Reactions: Nic

TooElite

Cartier
Köpte en Omega smp-c utav Nic. Grymt snäll kille som hade ett suveränt bemötande igenom hela processen.
Bättre affärsman får man leta efter!
 
  • Like
Reactions: Nic

mofo

Audemars
2-Faktor
Köpte en Rolex av @Nic
Inget att anmärka på utan Nic var väldig tillmötesgående med alla frågor och paketet kom dagen efter betalning, allt bra.
Tack för en trevlig affär och skulle gärna göra fler.
 
  • Like
Reactions: Nic

Nacan

Omega
Köpte en Rolex Datejust av Nic.
10/10
Supertrevlig kille, tog sig tid att svara på alla mina frågor och klockan var i toppskick. Kan varmt rekommendera att göra affär med Nic!
 
  • Like
Reactions: Nic

Bubban

Omega
Jag köpte en Yacht Master av Nic idag. Alltid trevligt när skicket är ännu bättre än förväntat :) En bra kille som jag gärna gör affär med igen.
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: Nic

moka

Omega
Köpte en AP f2f av @Nic i en mycket trevlig affär! Skicket på klockan var precis som beskrivet, alltså perfekt! Gör gärna affär igen!
 
  • Like
Reactions: Nic

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt parfymer, smidigt & snabb att ha göra med :)
1BDBFCD8-C39F-418B-A150-70D65D3C4E28.jpeg
 
  • Like
Reactions: Nic
Topp