• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

nicbex

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Här är ett litet utrymme för er som gjort affärer med mig att lämna omdöme, tack och bock! :)
 
Senast ändrad:

swedesoc

Panerai
2-Faktor
Köpte en Maurice Lacroix Pontos diver S av Nicbex och kan inte annat än rekommendera honom, riktig Goodguy!
//Micke.
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Sålt en Omega AT till Nicbex. När väl affären var bestämd kom snabb betalning och alltid bra kommunikation.
 

Gilbert

Breitling
Skötte det praktiska med affären åt en vän som köpte en Rolex Submariner 114060 av Nicbex, mycket trevlig och smidig affär. Rekommenderas absolut!
 
Har precis gjort en deal med @Nicbex! Verkligen en goodguy till 100%. Snabba svar och en ärlig beskrivning av klockan och dess tillbehör.
Kan varmt rekommedera och skulle inte tveka att göra affär igen!
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Köpte ett RubberB av @Nicbex. Trevlig, enkel och smidig affär samt trevligt bemötande med snabba svar! Allt 100% sjysst! Mina bästa rekommendationer! :)
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Köpte en klocka f2f av @Nicbex
Hela affären andades smidighet, från början till slut. Lite allmänt "klocksnack" hann vi med också. En goodguy i min bok.
 

ElSensei

Omega
2-Faktor
Köpte en Omega SMP 300m av Nicbex alldeles nyligen. Klockan var i bättre skick än beskrivet och affären gick väldigt smidigt till! Kan varmt rekommendera honom - helt enkelt en goodguy :)
 

Olof_P

Breitling
Köpt Speedmaster, professionell kontakt hela vägen och ett trevligt bemötande, framförallt felfri klocka. 100% Goodguy!
// Axel
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Tyvärr måste jag lämna ett negativt omdöme på @Nicbex.
Vi var igår överens om en bytesaffär som han idag valde att backa ur.

Jag ombesörjde genom en forumkamrat att Nicbex fick bekanta sig närmare med klockan under ungefär en timme. Nicbex smsade mig och tackade för att han fick klämma ytterligare och att allting kändes bra. Vi kom överens om mellanskillnad, jag förtydligar vad vi kommit överens om och avslutar med ”låter som att vi har en deal” varpå Nicbex svarar ”Yes!”

När jag idag frågar vilken tid vi ska mötas för att genomföra bytet så börjar Nicbex fråga lite kring urverket etc.
Jag svarar på detta och ger förslag på tid att mötas.
Nicbex svarar att han fått kalla fötter och känner sig extremt osäker på vår deal och att han vill backa ur vår överenskommelse.

På grund av detta så kommer jag och Nicbex inte kommer göra några affärer i framtiden.
 
Senast ändrad:
Köpt Aqua Terra av @Nicbex f2f. Väldigt trevlig herre som genom bra kommunikation, snabba svar och raka rör gör att jag och min far, till 100%, kan rekommendera honom som goodguy.

image-gif.387877
 
Topp