• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nick - Översättning

hejo

Panerai
okey nu kan jag var ute på svag is, om så är fallet - moderera bort tråden.

Jag är gammal, möglig, konservativ etc men jag har ett problem..... :geek:
Jag har konverterat från TTT till detta forum, tyvärr har jag inte tid att vara så aktiv
så jag har inte koll på allas användarnamn. För mig hade det varit väldigt trevligt
om man kunde göra en lista där man presenterade sitt nic på TTT och sitt nic på Klocksnack.
Vissa har ju tagit tillfället i akt o byta nic, Gud förbjude, gissa om den gamle är förvirrad :twisted:

Så kära och ärade forumägare kan ni inte skapa en "sticky" ala Translation typ (för att använda dotterns
favorituttryck) Nic - Translation

TTT - nic -- Klocksnack - nic
Hejo -- Hejo

Ödmjukast /Henrik
 

Ministern

Founder
2-Faktor
spencer66 - Spencer66
Davvan - Davvan
Joberman - Joberman
Denke - Denke
Andrasteget - David
Masterkiller- Masterkiller
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
David - daviden (daviden, som också återspeglades i min mail, för de som tjuvtittade på TTT)

Det finns en annan David här, men det är alltså inte jag. :)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vi klistrar den här tråden några dagar så att alla lär känna varandra ordentligt! :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Skrev nog totalt 3 inlägg på TTT innan jag fick panik på gränssnittet, men hette yonsson även där.

TZUK: yonsson
WUS: yonsson
SCWF: yonsson
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Trevligt. Jag heter ReoReo på SH.

Jag ser att du är relativt nyreggad...välkommen;-). Jag personligen vill ha SH stämmning här, därfär har jag mer utlottningar om stolligheter på gång...


"Niketalk"!!? Ja, just det, trajja...då kan det vara bra att kunna springa;-):-D:-D:-D.
 
Topp