• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nicke L

Ricrob

Patek
Sålde precis en klocka till Nicke, inga konstigheter alls med kommunikation eller betalning. En 100% goodguy i min bok helt enkelt!
 

vonhall

Rolex
Köpte precis med Explorer 2 av Nicke L. Är definitivt en kille som jag gör fler affärer med i framtiden. Dessutom så bjöd han på gott kaffe och en trevlig pratstund :)
 

OSKEEER

Friends of KS
2-Faktor
Köpt en Seagull 1963 av Nicke. Snabb och smidig affär samt bra och snabb kommunikation och leverans! Good guy!
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Sålt en speedmaster till denna man och som man gör på eBay +++++++++++++++++++++++ :)


Skickat från min iPad med Tapatalk
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Sålt till Nicke, god kommunikation och snabb betalning.
Ser absolut ingen anledning att tveka när det gäller affärer med denna goodguy.
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Köpte ett urverk av denna gentleman förra veckan. Otroligt hygglig, nästan AD-service. Blev omhändertagen med espresso i samband med affären, samt att han erbjöd mig "öppet köp" trots f2f-affär. 100% Good!
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Har nu gjort 2 affärer med Nicke och det är alltid lika trevligt. Ser fram emot nästa affär.:)
Givetvis 100% Goodguy!
 
Topp