• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad GS SBGA011, Zenith Museum, Yema Superman Heritage GMT, Nine Four Watches Culture Chronograph 2 (PB 17/2)

Epicure.watches

Panerai
2-Faktor
Pris
1 500 - 40 000 SEK
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag fortsätter rensningen i klocksamlingen.

Först ut en Grand Seiko SBGA011 "Snowflake". 41 mm. Spring Drive, Power Reserve-komplikation. 72 timmars gångreserv. Titanium bezel och länk. Glasbaksida. Spår av användning finns men generellt i mycket fint skick. Uttagen 2015. Kommer full-set. Pris: 40 000 SEK SÅLD

Nästa klocka är en Zenith Museum ref.nr. 59.0030.115. En mycket ovanlig kvartsare som man inte ser så ofta. 34 mm, men bärs större. Riktigt läcker design. I använt skick. Endast klocka. Pris: 5 000 SEK SÅLD

Tredje klockan är en Yema Superman Heritage GMT. En klocka som är slutsåld och svår att komma över. 39 mm med domat safirglas. Pepsi-bezel som kan vridas åt båda håll. Super-Luminova, visar 3 tider. YEMA3000 inhouse-verk. 42 timmars gångreserv. I riktigt fint skick. Uttagen februari 2022. Kommer full-set. Pris: 10 000 SEK 7 500 SEK OBRO SÅLD

Sista klockan för denna gång är en Nine Four Watches Culture Chronograph 2 med Desert Sand-tavlan som är slutsåld. Riktigt läcker klocka med "salmon dial" och öst-arabiska siffror. 40mm i storlek, 20mm mellan bandhornen, VK64 MecaQuartz-verk, domat safirglas och Super-Luminova. Riktigt fint skick förutom att någon har sluntit när man försökt öppna baklocket och gjort 2 repor, men inget som syns när man har klockan på sig. Kommer med inner- och ytterbox. PRIS: 1 500 SEK OBRO

Fler bilder skickas vid behov. Byten kan vara intressant. Testa mig. Jag och klockorna finns i Stockholm/Sundbyberg. Ses F2F eller skickas mot förskottsbetalning om du har goda referenser här på Klocksnack.
Min referenstråd: https://klocksnack.se/threads/epicure-watches.76800/

thumbnail (2).jpeg
 

Bilagor

  • Skärmavbild 2022-09-06 kl. 09.30.36.png
    Skärmavbild 2022-09-06 kl. 09.30.36.png
    1 MB · Visningar: 136
  • thumbnail (1).jpeg
    thumbnail (1).jpeg
    154.7 KB · Visningar: 136
  • EA58AA09-9F1D-4014-AC85-85D588162F36.jpeg
    EA58AA09-9F1D-4014-AC85-85D588162F36.jpeg
    106.7 KB · Visningar: 39
Senast ändrad:
Topp