ScubaKing
Guld
- Pris
- 2000KR
- Returpolicy
- Vi kommer överens om något.
- Bilder Skickat
- Ja
Nintendo Classic Mini NES
Original från Nintendo och slutsåld ny överallt vad jag vet. Jag testade Nintendo 8bit innan denna men klarade inte av den gryniga bilden så köpte denna. Figurerna är fortfarande pixliga som ni kan se på bilderna men bilden är knivskarp så den stör inte alls längre, snarare ger lite mer retro känsla.
Professionellt hackad i butk så återställning till grund meny via kontrollerna och inte boxen.
Möjlighet till alla spelen kostnadsfritt osv.
Alla klassiska spelen som SuperMario och Zelda fast med digital bild via HDMI.
Då konsolen är hackad kan du själv lägga till spel du vill ha kostnadsfritt, tror det finns 700st men vet inte alls hur många konsolen kan ha samtidigt.
Testat 70st själv innan jag tröttnade.
2 Trådlösa Kontroller samt reciver medföljer.
1 Original kontroller med sladd, extra sladd medföljer på 3m.
Allting i nyskick i box.
Säljes då det visade sig jag endast spelar PS5.
Finns i Sthlm centralt och kan självklart testas före köpet!
Pris: 2500kr eller vettigt bud. 2000KR
Original från Nintendo och slutsåld ny överallt vad jag vet. Jag testade Nintendo 8bit innan denna men klarade inte av den gryniga bilden så köpte denna. Figurerna är fortfarande pixliga som ni kan se på bilderna men bilden är knivskarp så den stör inte alls längre, snarare ger lite mer retro känsla.
Professionellt hackad i butk så återställning till grund meny via kontrollerna och inte boxen.
Möjlighet till alla spelen kostnadsfritt osv.
Alla klassiska spelen som SuperMario och Zelda fast med digital bild via HDMI.
Då konsolen är hackad kan du själv lägga till spel du vill ha kostnadsfritt, tror det finns 700st men vet inte alls hur många konsolen kan ha samtidigt.
Testat 70st själv innan jag tröttnade.
2 Trådlösa Kontroller samt reciver medföljer.
1 Original kontroller med sladd, extra sladd medföljer på 3m.
Allting i nyskick i box.
Säljes då det visade sig jag endast spelar PS5.
Finns i Sthlm centralt och kan självklart testas före köpet!
Senast ändrad: