• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nobiles.se

Swechilli

Breitling
Ligger en Breitling hemma hos mina föräldrar som är köpt ifrån nobiles.se. Är just nu på varmare breddgrader, men när jag kommer hem till Sverige ska jag ta mig en tur till Jarl Sandin och får äktheten verifierad. Postar om någon vecka!
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Ligger en Breitling hemma hos mina föräldrar som är köpt ifrån nobiles.se. Är just nu på varmare breddgrader, men när jag kommer hem till Sverige ska jag ta mig en tur till Jarl Sandin och får äktheten verifierad. Postar om någon vecka!

Ser fram emot din uppföljning. Inget personligt men blir alltid tveksam till användare som registrerar sig för att hylla en okänd handlare och dessutom förekommer på handlarens sida.

Vill såklart också passa på att välkomna dig till KS :) Posta gärna presentation av dig själv här: https://klocksnack.se/threads/ny-på-forumet-presentera-dig-gärna-här.37/

Skärmavbild 2017-06-04 kl. 12.28.14.png
 

Compiss

Patek
2-Faktor

Swechilli

Breitling
Det har ju skett tidigare om vi säger så ;)
Förstår eran "oro" men så va inte fallet, registrerade mig efter att en styck vän till mig hade inhandlat, en klocka i det dyrare segmentet. Fick någon form av kärlek för finare klockor! Satt och kikade mycket i köp och sälj! Men av någon anledning så blev jag kär i en klocka på deras hemsida! Jag väntar själv med spänning på att få reda på om jag blivigt blåst eller inte Walter gav ett bra intryck!)
Kan göra en shoe on head med klockan sedan för att visa att den iaf har kommit fram!
 

Bilagor

  • IMG_1288.PNG
    IMG_1288.PNG
    227.3 KB · Visningar: 485

Swechilli

Breitling
Du vet väll att företaget är Reggat på detta datum (Datum för upprättande: 27.02.2017) ;)

Sedan din rek från datum 6/01/2017 på deras sida. :rolleyes:

Juridiskt namn: Mishto Group Sweden AB
  • Org nr.: 559102-1422
  • Bolagsform: Privat aktiebolg
  • SNI-bransch: 47911 Postorderhandel och detaljhandel på Internet med brett sortiment
  • Adress: Köpenhamnsvägen 42 B, 217 71 Malmö
  • Postadress: Köpenhamnsvägen 42 B, 217 71 Malmö
  • Registrerad för moms: Ja
  • F-skatt: Ja, registrerad för F-skatt
  • Registrerad för arbetsgivaravgift: Nej
  • Datum för upprättande: 27.02.2017 <------- xxxxxxx
  • Antal anställda: 0
Källa: Creditsafe

PS Jag är inte oroad då jag INTE kommer att löpa något via dessa. :)

//Simon


Min rek på deras sida 6 januari? Förstår inte riktigt vad du fått det datumet ifrån, eller vad du syftar på med rek?

Mvh Andreas
 

Swechilli

Breitling
Du vet väll att företaget är Reggat på detta datum (Datum för upprättande: 27.02.2017) ;)

Sedan din rek från datum 6/01/2017 på deras sida. :rolleyes:

Juridiskt namn: Mishto Group Sweden AB
  • Org nr.: 559102-1422
  • Bolagsform: Privat aktiebolg
  • SNI-bransch: 47911 Postorderhandel och detaljhandel på Internet med brett sortiment
  • Adress: Köpenhamnsvägen 42 B, 217 71 Malmö
  • Postadress: Köpenhamnsvägen 42 B, 217 71 Malmö
  • Registrerad för moms: Ja
  • F-skatt: Ja, registrerad för F-skatt
  • Registrerad för arbetsgivaravgift: Nej
  • Datum för upprättande: 27.02.2017 <------- xxxxxxx
  • Antal anställda: 0
Källa: Creditsafe

PS Jag är inte oroad då jag INTE kommer att löpa något via dessa. :)

//Simon
Ser nu vart du fick datumet ifrån, vill bara påpeka att det är månad/dag/år på det som är länkat här i tråden. Bifogar inlägget på Facebook, ni kan ju kolla upp det själva! :)

Mvh Andreas
 

Bilagor

  • IMG_1309.PNG
    IMG_1309.PNG
    105.5 KB · Visningar: 364

Toband

Breitling
Är det någon som har gjort affärer med Nobiles som kan bekräfta att det är ett seriöst företag?

Jag har gjort, köpte i förra veckan en Rolex Yacht Master 16622 som jag hämtade ut i Måndags (25/9) per post. Var själv lite frågande till bolaget iom att de är nya men fick en referens från en klockhandlare i Gbg som kände till dem (även fast de håller till i Malmö) vilket gjorde det hela enklare.

Affären var riktigt smidig och Walter som jag hade kontakt skötte allt jättebra. Tydlighet i hur klockans skick var och jag fick exakt det som lovats, både vad det gäller klockans skick och det som följde med. Fick ett äkthetsbevis som utlovat och jag gjorde utöver det en egen check med en värderingsman jag brukar gå till och han garanterade även han att den var Ok med serie- och verknummer.

Mao, helt gröna och bra service!

/T
 
H

Hysteria

Guest
Jag har gjort, köpte i förra veckan en Rolex Yacht Master 16622 som jag hämtade ut i Måndags (25/9) per post. Var själv lite frågande till bolaget iom att de är nya men fick en referens från en klockhandlare i Gbg som kände till dem (även fast de håller till i Malmö) vilket gjorde det hela enklare.

Affären var riktigt smidig och Walter som jag hade kontakt skötte allt jättebra. Tydlighet i hur klockans skick var och jag fick exakt det som lovats, både vad det gäller klockans skick och det som följde med. Fick ett äkthetsbevis som utlovat och jag gjorde utöver det en egen check med en värderingsman jag brukar gå till och han garanterade även han att den var Ok med serie- och verknummer.

Mao, helt gröna och bra service!

/T
Inget illa menat men du går in och gör ditt första inlägg i en tråd där allt är helt fantastiskt med ett företag som är omdiskuterat. Droppa gärna en bild på din YM..
 

vonhall

Rolex
Jag har gjort, köpte i förra veckan en Rolex Yacht Master 16622 som jag hämtade ut i Måndags (25/9) per post. Var själv lite frågande till bolaget iom att de är nya men fick en referens från en klockhandlare i Gbg som kände till dem (även fast de håller till i Malmö) vilket gjorde det hela enklare.

Affären var riktigt smidig och Walter som jag hade kontakt skötte allt jättebra. Tydlighet i hur klockans skick var och jag fick exakt det som lovats, både vad det gäller klockans skick och det som följde med. Fick ett äkthetsbevis som utlovat och jag gjorde utöver det en egen check med en värderingsman jag brukar gå till och han garanterade även han att den var Ok med serie- och verknummer.

Mao, helt gröna och bra service!

/T
Tack skall du ha för infon! Då får man hoppas att det kommer att fungera för dem!
 

Toband

Breitling
Inget illa menat men du går in och gör ditt första inlägg i en tråd där allt är helt fantastiskt med ett företag som är omdiskuterat. Droppa gärna en bild på din YM..[/
Inget illa menat men du går in och gör ditt första inlägg i en tråd där allt är helt fantastiskt med ett företag som är omdiskuterat. Droppa gärna en bild på din YM..

Helt lugnt. Walk the talk. Visste inte om ks förens för ca 2-3mån sen och är heller inte spec aktiv online. Haft KS mest för inspiration och lite detaljer. Förstår dock värdet i denna sida och vart mest lite surprised över bemötandet i affären, hade det varit en privatperson hade denne nog fått samma cred.

Möjligt att jag inte gjort affären om jag inte fått bolaget tillräckligt verifierat före köpet.
 

Bilagor

  • 5634454D-E3E0-4243-B9FF-7996286B0C6A.jpeg
    5634454D-E3E0-4243-B9FF-7996286B0C6A.jpeg
    129.4 KB · Visningar: 509

KS-Janne

Breitling
Hej Walter så trevligt att du kunde kika in här och hissar dig själv!
Varför står inte du som funktionär i bolaget?

Förrest hur gick det med ditt förra företag Brottsfiltret och alla på KS undrar varför du bytte ditt efternamn?
 
Topp