steelie
Basic
- Pris
- 2.3k
- Returpolicy
- Ingen retur
Nodus Retrospect till salu 
Finns en bra genomgång här HÄR!
Men kort och gott en microbrand dykare gjord av äkta entusiaster i LA. "Sandwich" dial i en fin blå sunburst, riktigt fint arbete.
Går och vrider upp fint, användes dagligen ett bra tag. Lite bruksskick särskilt på länken men väldigt bra skick i helhet.
Tror det är väldigt svårt att få mer klocka för pengarna. Sätter ett lågt pris redan från början så någon annan kan få glädje av den här klockan, går och tickar som en ska.
Går jättebra att mötas upp i Sundsvall, frakt kan jag bjuda på spårbart Postnord.
Tack för ett toppenforum KS

Finns en bra genomgång här HÄR!
Men kort och gott en microbrand dykare gjord av äkta entusiaster i LA. "Sandwich" dial i en fin blå sunburst, riktigt fint arbete.
- Fullset
- 42 x 13 mm men bärs fint, bifogar lite bilder bredvid min spb143 så man får lite perspektiv.
- Keramisk bezel inlay
- Safir kristall
- Signerad krona + spänne
- Japanskt urverk (miyota?), det va även reglerat ordentligt vid leverans, men ingen koll på precision i dagsläget.
- Bra länk med solida ändlänkar och skruvar (man kan behöva trycka till så spännet knäpper fast men inget soms tört mig, finns extra bitar)
- Otrolig fit & finnish för priset!
- Toppen lume
- Det ingår bara länk i affären, men bifogar ett par bilder med läder/blå nato för att visa vad den är kapabel till.
Går och vrider upp fint, användes dagligen ett bra tag. Lite bruksskick särskilt på länken men väldigt bra skick i helhet.
Tror det är väldigt svårt att få mer klocka för pengarna. Sätter ett lågt pris redan från början så någon annan kan få glädje av den här klockan, går och tickar som en ska.
Går jättebra att mötas upp i Sundsvall, frakt kan jag bjuda på spårbart Postnord.
Tack för ett toppenforum KS