jostling
Basic
- Pris
- 22000
- Returpolicy
- Post - Ja, om något i annonsen inte stämmer, F2F - Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer min Nomos Club Automat Datum 771 i fint skick. Några enstaka hairlines som man får kämpa lite för att hitta, se bilder. Har burits max ett par gånger per år, dvs dags att hitta en ny ägare.
Det som gör denna lite speciell är att den har genomskinlig caseback (safirglas). De flesta Club Datum (ref 771) säljs annars med solid baksida — denna version syns sällan till, därav det något högre priset.
Fullset: box + papper + original Nomos Shell Cordovan-band. Bandet har använts i rotation med andra klockor och ligger lite före i slitagegrad. Det är en av mina absoluta favoritstraps, finns fortfarande att köpa nya även om klockan inte görs längre.
Specs:
• Diameter: 41,5 mm
• Lug width: 20 mm
• Tavla: silver/vit
• Verk: DUW 5101 automat med datum
• Baksida: see-through (safirglas)
• WR: 100 m
• Band: original Shell Cordovan (slitet, men användbart)
Pris: 22.000 kr eller bud.
Ses gärna för en F2F i Stockholm, kan skickas på köparens bekostnad.
PM vid intresse eller frågor!
Det som gör denna lite speciell är att den har genomskinlig caseback (safirglas). De flesta Club Datum (ref 771) säljs annars med solid baksida — denna version syns sällan till, därav det något högre priset.
Fullset: box + papper + original Nomos Shell Cordovan-band. Bandet har använts i rotation med andra klockor och ligger lite före i slitagegrad. Det är en av mina absoluta favoritstraps, finns fortfarande att köpa nya även om klockan inte görs längre.
Specs:
• Diameter: 41,5 mm
• Lug width: 20 mm
• Tavla: silver/vit
• Verk: DUW 5101 automat med datum
• Baksida: see-through (safirglas)
• WR: 100 m
• Band: original Shell Cordovan (slitet, men användbart)
Pris: 22.000 kr eller bud.
Ses gärna för en F2F i Stockholm, kan skickas på köparens bekostnad.
PM vid intresse eller frågor!