Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vaddå, för att den har orangea konturer runt siffrorna? Klart du kan. 36mm är dessutom herrstorlek.Kan man köpa denna som kille eller är den för tjejer? Jag tycker denna är den finaste versionen.![]()
Vaddå, för att den har orangea konturer runt siffrorna? Klart du kan. 36mm är dessutom herrstorlek.
Dom har fina verk så jag hade uppskattat det. Men två tusen mer för denna tämligen enkla detalj tycker jag är saftigt. Jag tycker inte det borde vara någon merkostnad alls.Jag gillar helt klart 36bättre än 38,5 på den typen av klocka, frågan är om man ska open caseback för 2000kr extra?
Klart attt du kan köpa den! Fin urtavla. Tycker inte att det är värt 2k för glasat boettlock.
Precis! Det är en feature. Om det finns är det alltid trevligt att kolla till verketJag är litenosöker på det med, visst verket är fint men jag har haft klockor med det för och det är inte så att man sitter och ser på verket ändå.
Precis! Det är en kul feature. Om det finns är det alltid trevligt att kolla till verket, men inte något som jag skulle betala extra för
Jag är inte lika säker på att man kan räkna med att få igen pengarna för glasbaksida. Med det sagt tycker jag du ska gå efter vad du känner för om du räknar med att det ska bli en keeper. Storleken, 36 mm tycker jag är klockren för en Nomos.Dom har fina verk så jag hade uppskattat det. Men två tusen mer för denna tämligen enkla detalj tycker jag är saftigt. Jag tycker inte det borde vara någon merkostnad alls.
Vid en eventuell framtida försäljning är jag dock säker på att en sådan klocka med display back är mer attraktiv och betingar ett högre värde.
Jag är inte lika säker på att man kan räkna med att få igen pengarna för glasbaksida. Med det sagt tycker jag du ska gå efter vad du känner för om du räknar med att det ska bli en keeper. Storleken, 36 mm tycker jag är klockren för en Nomos.
Kan inte göra annat än att hålla med. Jag har själv 38 och den kan i vissa fall upplevas som "stor" för sin stil.Jag har en vanlig Club på 36mm utan glasbakstycket. Fantastisk klocka som bärs större är sina 36. Bara att köra, Campus tavlan är skitfräck!