• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Nomos Orion 38, Prisbump 6/6

Loshin

Panerai
Dags att sälja min Nomos Orion 38 mm. Med tillåtelse från förra ägaren så kopierar jag text och bilder från hans annons.

Nomos Orion kjöpt på Nomos hemsida i mitten av November förra året. Klockan är använd ca 5-6 ggr och ser ut som ny. Väldigt fin klokke men jag har andra i boksen som går före hela tiden, så känns onödigt att bara låta denna ligga! Nypriset på denna är 17.300 så här kan du spara ett par tusenlappar på en nästan ny klokke:)

Att tillägga till föregående ägares text. Denna modell kostar nu 1880€ på Nomos hemsida. Klockan är i ett väldigt bra skick. Lädret bär spår av användning men även det i bra skick.

Säljes/bytes nu 11000 kr (tidigare 12000 kr) inkl frakt.
Gärna affär F2F i Göteborg, men kan även skicka klockan med värdefrakt.
När det gäller byten, så kom med förslag, pengar upp eller ner går bra. Sinn, Damasko, Grand Seiko eller en Nomos Club 36 mm vore skoj. Byter gärna mot en Oris 65 med svart tavla eller en Squale 50 atmos med svart tavla och vridring.
Ingen retur.


image-jpeg.245157

image-jpeg.245159

image-jpeg.245163

image-jpeg.245169

image-jpeg.245537
image-jpeg.245538
 
Senast ändrad:
Topp