• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Nomos Orion Neomatik 36 mm VasaloppsPRISbump!

Foxbolt

Cartier
Friends Of KS
Pris
13500
Returpolicy
Retur endast om något i beskrivningen inte stämmer. Denna skall ske inom 24 timmar efter mottagandet. Returfrakten sker dock på köparens bekostnad och klockan med set skall naturligtvis vara komplett och i samma skick som när den sändes. Ingen retur F2F.
Bilder Skickat
  1. Ja
VasaloppsPRISbump! SEK 13.500:-


Kan man verkligen köpa en übertunn klocka från en välrenommerad tillverkare med ett inhouse automatverk utan att behöva sälja sin ena njure? Tack vare Nomos är detta faktiskt möjligt.

Nomos Orion Neomatik med sitt egenutvecklade DUW3001 automatiska verk (42 timmars gångreserv). 36 mm med blygsamma 8,45 mm i höjd. Tack vare bandhornen bärs den lite större. Se bild. Min handled är 18,5 cm för jämförelse.

Uttagen ny av mig från Franks Ur (AD Nomos) 2016-12-27 och under full garanti fram till 2018-12-27.

Klockans skick bedömer jag till 9/10 då den är använd (dock sparsamt). Lädret från Horween är fräscht och ett av de mest bekväma och följsamma jag någonsin burit.

Fullt set inkluderat box, läderfodral, instruktioner, cert., putsduk och som bonus en reservoarpenna.

SEK 13.500:- ( tid. 14.500:- ) via swish/banköverföring. F2F Stockholm eller frakt (rek./värde) som jag bjuder på. Inga byten.

Retur endast om något i beskrivningen inte stämmer. Denna skall ske inom 24 timmar efter mottagandet. Returfrakten sker dock på köparens bekostnad och klockan med set skall naturligtvis vara komplett och i samma skick som när den sändes. Ingen retur F2F.

Referenstråd finnes.

fullsizeoutput_514c.jpeg

fullsizeoutput_515d.jpeg

IMG_8064.JPG

IMG_8074.JPG

IMG_8076.JPG

IMG_8080.JPG

IMG_8053.JPG

IMG_8061.JPG


Tack KS för annonsplats
 
Senast ändrad:
Topp