• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Norda / nordadam

Norda

Panerai
Ni som gjort affärer med mig får gärna dela med er av upplevelsen.


Tack! :)
 
Senast ändrad:

Pez-ez

Panerai
2-Faktor
Köpt klocka i 30k klassen av @Norda, objektet enligt beskrivning. Bra kommunikation och snabb återkoppling. Mycket ambitiös paketering och säljare, allt för att båda skulle bli nöjda. Enligt mig en självklar Goodguy.
 

Rozbozz

Breitling
Köpte en Breitling av Norda. Trevlig ton, bra kommunikation med bilder od. och klocka i skick som beskrivning. Skickat med värdefrakt, swishbetalning vid avsändande. Proffsigt förpackat. Väl hanterat rakt igenom hela affären, helt klart goodguy.
 

Lauda

Patek
2-Faktor
-Sålt klocka till Norda. Seriös och trevlig i kommunikation. Gör gärna affär med Honom igen. 100% GG
 

Staben

KS Explorer Club
2-Faktor
Köpt klocka i 30k klassen av @Norda
på distans.
Väl beskrivet, bra packat och trevlig konversation. Mycket trevlig affär med denna herre. Tvekar inte att göra affärer med honom igen. 100% gg!
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Affär nr2 med @Norda. Den här gången var det jag som var köparen av en klocka i 40K klassen. Seriös och informativ säljare. Mycket trevlig kommunikation från första meddelandet till f2f. Tack så mycket! 💯💯💯
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Träffade @Norda F2F och sålde en Speedmaster. Friktionsfri affär rakt genom med snabb och smidig kommunikation. Ett nöje att göra affär med och en självklar GG!
 
Topp