• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Norra

Norra

Panerai
Tja!

Gör inte affärer på KS så ofta tyvärr, men ändå bra att ha en tråd.. skriv gärna om du gjort en affär med mig.. :)
 

hegefeldt

Friends of KS
Köpte en Seiko, smidig och trevlig affär!
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    121.1 KB · Visningar: 46

Makkanxd

Rolex
Köpt en oris av Norra som kom med posten idag. Grym paketering och klockan var jättefin precis som utlovat! Tack!
 

ClassicGent

Breitling
Köpt en Orient av Norra som jag fick idag, fint packeterad, snabb och smidig konversation. Klockan var i utmärkt skick :) en riktigt Good Guy! Enligt mig
 

tomva1

Omega
Fick precis hem en Rolex från norra och kan bara instämma med resten. Trevlig kille och ett föredöme för klockhandel! Tackar för en smidig affär :)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Supersmidig affär. Överenskommelse om pris på morgonen. Pengar skickade. @Norra skickade klockan före lunch.
Dagen efter har jag klockan i handen.

Rekommenderar!
 

McManaman

Cartier
Köpt en gammal omega på distans. Otroligt fint skick på klockan och samma klass på bemötandet och affären i sin helhet. Snabbt, smidigt, tryggt och trevligt.
 

Langeman672

Breitling
Köpte en Panerai klocka på distans av @Norra. Jätte trevlig kille o inga problem, klockan va i utmärkt skick.110% GG. Hoppas o göra föer affärer i framtiden 😀
 
Topp