• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Norrlänningen

Jocke R

Breitling
Vet inte om jag gör denna referens på rätt sätt, men here i go.

Jag kan varmt rekommendera Norrlänningen som säljare.
Han gjorde precis allt han kunde för att jag skulle känna att det skulle bli en trygg affär när jag köpte en Milgauss av honom i september 2013.
Det var första gången jag köpte en dyrare klocka och jag hade helst gjort upp affären f2f med den geografiska skillnaden gjorde det omöjligt. Som många andra kände jag att ett problem med att bara föra över pengar till någon för mig okänd persons bankkonto men det stöd som Norrlänningen visade mig så kände jag att jag kunde lite på honom, samt att jag gjorde sökningar på honom på nätet som stämde med allt han sa/skrev.

Tveka inte att köpa av Norrlänningen, jag kommer göra det fler ggr!

//Jocke
 
Enastående smidig person att handla utav. Super service-minded och gjorde mycket av det där lilla extra som gör att man blir jävligt nöjd.

Stort plus!
 

Parabellum

Rolex
2-Faktor
Mycket smidig affär och trevlig mailkontakt. Välförpackad klocka också, samt ärlig beskrivning i förväg av skicket på produkten!

Rekommenderas varmt
 

Onewheeler

Breitling
Utmärkt säljare. Rekommenderas absolut! Klockans skick stämde väl med beskrivningen och den skickades omedelbums. Hög servicenivå.
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Har köpt av Norrlänningen jag kan varmt rekommendera honom för framtida affärer.

Klar och tydlig kommunikation och klockan kom i GRYMT skick, snudd på mint.. Jag är mycket nöjd :)

Ordentligt välpackat var det också..
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålde en Explorer 2 till Norrlänningen, mycket bra att ha att göra med, pengar swishades omgående, mycket trevlig att prata med!


Absolut en goodguy!
 
All cred till Norrlänningen för en smidig affär!
Klockan skickades omgående, otroligt välpaketerat och fick bild på inlämningskvittot direkt.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Köpte min Omega AT. Norrlänningen är mycket trevlig, och betalar blixtsnabbt! Solklar good guy! :)
 
Jag har köpt av Norrlänningen och går gärna i god för honom som säljare. Jag fick ett rakt igenom positivt bemötande av Norrlänningen som under affären var både hjälpsam och pålitlig. Klockan motsvarade beskrivningen och skickades omgående efter att betalningen gjorts.
 

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
Sålt ett Rubber B, tror pengarna satt på kontot innan jag hann skriva mitt swishnummer till och med. Inga krusiduller, 100% GG!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Sålt en klocka i högre prisnivån till @Norrlänningen f2f. Kunde inte bli smidigare. Rak och snabb kommunikation samt snabb betalning. Gör gärna fler affärer eller bara träffas och snackar klockor med denna Goodguy!
 

ToolDiver

KS Explorers Club
Gjorde en klockaffär med Norrläningen från Norrland :cigar: och är supernöjd med diskussionerna, frakten och bemötandet. Helt klart en goodguy och köper gärna fler pjäser i framtiden av honom.
 
Topp