• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad NOS. Casio Marlin W-36, yellow dot, 70-tal. *Prissänkt*

Calle med C

Panerai
En NOS Casio Marlin W-36, yellow dot, med tillhörande etikett säljes. Nåja, jag har använt den en gång under en visit till mataffären, men den var NOS när jag köpte den för ca ca 4 år sedan. Sedan dess har den legat orörd i klockboxen.
Den fungerar felfritt. Inga repor eller dylikt och detsamma gäller för den tillhörande, okortade, länken.

Pris: Jag hade tänkt mig runt tusenlappen och då ingår rekad frakt. Trevliga personer har givetvis möjligheten att komma med annat prisförslag.
*Nytt pris! 800 kr med rekad frakt.*
Retur: Om beskrivningen skulle vara felaktig, annars inte.

oscmuT8.jpg

QeUZdmo.jpg

6JIiIwM.jpg

am7Qtxr.jpg

SU5X8nX.jpg

Fi718lt.jpg

h5AFbOR.jpg

A0PQtIg.jpg


Tack köpare och tack KS för annonsplatsen!
 
Senast ändrad:
Topp