• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förslag Notis om bifogad bild vid sökning

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Det skulle vara mycket tacksamt om det går det att få tillbaka som det var tidigare att man kunde se vilka poster som innehåller bilder när man gör en sökning på ett specifikt ord eller medlem.

Aktuellt exempel:

Jag är intresserad av ett band från LUGS, en tillverkare som jag vet att @Hugger69 har köpt band ifrån. Jag tror även att det kan ha varit till någon av hans Heuer som han köpt till. Tidigare hade jag kunnat göra en sökning och så hade jag sett på en gång vilka poster som innehåller bilder vilket hade underlättat otroligt mycket.

Annat exempel:

Om man är intresserad av en specifik modell av klocka och söker så kan de trettio första posterna som dyker upp enbart avhandla klockan i text om man har riktig otur. Även där hade det varit toppen om man kunde se vilka av posterna där det var bifogade filer.

Något som är enkelt att lösa?
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Vi kollar på de sakerna vi tycker är bra, ställer frågor till utvecklare etc. Alltid bättre vi vet exakt vad som är möjligt innan vi besvarar. Då finns det ingen risk att vi lovar för mycket :)
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Vi kollar på de sakerna vi tycker är bra, ställer frågor till utvecklare etc. Alltid bättre vi vet exakt vad som är möjligt innan vi besvarar. Då finns det ingen risk att vi lovar för mycket :)

Gillar återkoppling även om det bara är en liten tumme upp så att man vet att det är noterat :)

Det skulle vara grymt om det gick att lösa. Saknar verkligen funktionen och senast imorse satt jag och sökte men la ner efter ett tag då det blev för många poster att gå igenom för att hitta en bild.
 
Topp