• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Npd

Ännu en vilse själ har funnit ljuset. Köpt Zodiac.
Trevlig, avspänd person som gör en affär enkel och trevlig. Här som köpare. Två tummar upp.
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Köpt klocka av Npd och allt var som utlovat.
Inga konstigheter, mycket smidigt. 100% GoodGuy!
 

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
Köpt en Squale av @Npd.
Trevlig kommunikation och en smidig och ärlig affär!
Gör gärna business igen!

PS.
Hör av dig om du vill ha tips på att justera länkar ;)
Allt gott!
 
  • Like
Reactions: Npd

Record

Breitling
Köpte en Alpinist, snygg och i utlovat skick.
Snabb leverans och bra kommunikation, bara plus+++
Mvh
Anders
 

hxtr

Breitling
Köpte en Seiko SARB017 Alpinist utav Npd och är väldigt nöjd. Han gav snabbt gehör på mitt meddelande, snabb leverans efter betalning och väl emballerat. Rekommenderas varmt. Bara massa +++++++++++++++ från mig.
Mvh//Hannes
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Sålt klockband till @Npd igen. Snabb och smidig affär även denna gång. Helt klart en goodguy!
 
Mitt första köp via klocksnack och jag är otroligt nöjd! Klockan va i perfekt skick enligt annons. Den skickades på direkten, väl emballerad och beskyddad. Trevlig säljare som gärna svara på frågor till en nybörjare. Kan verkligen rekommendera @Npd :)
 

EddieS

Breitling
Npd är mycket bra bra att göra affärer med. Han har även tålamod när tekniken krånglar.

SARB017, alpinist blev min första klocka viss forumet men inte den sista. Stort tack.
 

116334/5

Cartier
Friends Of KS
Det smidigaste klockbytet jag varit med om där allt bara föll på sin plats, behöver jag säga något mer? Skön kille dendär @Npd :)
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Sålt klockband till @Npd igen. Snabb och smidig affär även denna gång. Helt klart en goodguy!
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Sålde en Sinn idag till NPD. Snabbt smidigt och trevligt. Här handlar du tryggt. 5 julgranskulor av fem möjliga!
 

Isak25

Omega
Köpte en Oris av Niklas på distans.
En hedersman som vet hur affärer skall bedrivas.
Bra packat och snabbt skickat.
100% GG.
Gör gärna affär igen.
 
Topp