- Pris
- 3600
- Returpolicy
- Enligt överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Till salu/byte är min Näcken i närmast nyskick, finns små spår av bandbyten på baksida.
Klockan säljs med original metallarmband och ett brunt läderarmband enligt bilder.
Läder bör nötas in för bästa komfort men passar klockan riktigt bra i mitt tycke.
Följer även med original fodral med yttre förpackning och samtliga ej monterade länkbitar.
Intressanta med lite av varje i byte dock ej dress men gärna field watch, Seiko, schyssta 21mm armband, Hamilton mm.
Diameter: 40mm
Lugs: 20mm
Vattenskydd: 300m
Cal. Miyota 9015
Gångreserv 40h.
Skruvad krona
Safir med dubbel ar.
Mer ingående info:
www.seriouswatches.com
Skickas mot fraktkostnad eller f2f i Luleå.
Tack till klocksnack för annonsplatsen och ett kanonforum!
Klockan säljs med original metallarmband och ett brunt läderarmband enligt bilder.
Läder bör nötas in för bästa komfort men passar klockan riktigt bra i mitt tycke.
Följer även med original fodral med yttre förpackning och samtliga ej monterade länkbitar.
Intressanta med lite av varje i byte dock ej dress men gärna field watch, Seiko, schyssta 21mm armband, Hamilton mm.
Diameter: 40mm
Lugs: 20mm
Vattenskydd: 300m
Cal. Miyota 9015
Gångreserv 40h.
Skruvad krona
Safir med dubbel ar.
Mer ingående info:

NTH Näcken Modern Black Date
The NTH Näcken Modern Black Date is a high quality diving watch. The technical aspects are very impressive: double domed sapphire glass with an AR coating, 300m (30ATM) water resistance, a 120 click uni-directional bezel and of course a great Made in Japan automatic movement, the Miyota. cal...

Skickas mot fraktkostnad eller f2f i Luleå.

Tack till klocksnack för annonsplatsen och ett kanonforum!