• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt Nu är Bump Limit aktiverad

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
giphy.gif
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Toppen, men är det fortfarande tillåtet med dagliga bumpar? Jag är rätt säker på att om du gör en poll kommer det bli en rungande majoritet som skulle föredra veckointervall. Om man följer de diskussioner som har varit är det tydligt att de flesta tycker att de största problemet är att man kan trycka upp sin annons varje dag så exponeringen blir minimal.

Är det omöjligt att genomföra tekniskt eller är det ett ledningsbeslut?
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Toppen, men är det fortfarande tillåtet med dagliga bumpar? Jag är rätt säker på att om du gör en poll kommer det bli en rungande majoritet som skulle föredra veckointervall. Om man följer de diskussioner som har varit är det tydligt att de flesta tycker att de största problemet är att man kan trycka upp sin annons varje dag så exponeringen blir minimal.

Är det omöjligt att genomföra tekniskt eller är det ett ledningsbeslut?
Är också intresserad av att veta det. En gång per dag är fortfarande för ofta. Att ni har satt en gräns är dock bättre än inget så keep up the good work!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Toppen, men är det fortfarande tillåtet med dagliga bumpar? Jag är rätt säker på att om du gör en poll kommer det bli en rungande majoritet som skulle föredra veckointervall. Om man följer de diskussioner som har varit är det tydligt att de flesta tycker att de största problemet är att man kan trycka upp sin annons varje dag så exponeringen blir minimal.

Är det omöjligt att genomföra tekniskt eller är det ett ledningsbeslut?
Vilka är ledningen?
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Toppen, men är det fortfarande tillåtet med dagliga bumpar? Jag är rätt säker på att om du gör en poll kommer det bli en rungande majoritet som skulle föredra veckointervall. Om man följer de diskussioner som har varit är det tydligt att de flesta tycker att de största problemet är att man kan trycka upp sin annons varje dag så exponeringen blir minimal.

Är det omöjligt att genomföra tekniskt eller är det ett ledningsbeslut?

Lugn. Det här är bara första av en rad förändringar som kommer för köp och sälj här.
 

Shadyboy

Cartier
YES! Bra där! Auto-delete lät ju nästan lite frestande som funktion för att dämpa bump-frenesin. Men detta är ett mkt bra steg i rätt riktning! Bra jobbat!
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Det bästa vore väl om att man själv kan få välja sorteringsalternativen som finns, precis som idag, men att ens val kan sparas genom kakor eller något så man slipper sortera varje gång man går in på K&S.

Då kan alla som vill se bumpar se det, och alla som vill se i inläggsordning se det.
 

blyton

Cartier
2-Faktor
Borde jag inte kunna bumpa 3 olika köpesannonser samma dag?
Bumpade en och därefter vart det stopp trots att det var mer än 24 timmar sen senast...
 

Blyfot

Cartier
Borde det inte vara en bump per Köp och Sälj som gäller? Dvs en för lifestyle respektive en för klockor/tillbehör?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Många söker nog inte utan bara bläddrar och då finns där ofta fler som vill köpa samma saker. Den som då har något att sälja väljer då troligen köpesannonsen som den stöter på först. Så tror jag men kan ha fel (har själv bumpat där :)).
Tror jag inte. Innan man lägger ut en säljesannons så är det ju däremot bra att SÖKA i köpesavdelningen.
 
Topp