• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu är det igång!

JesperO

Rolex
helt underbart... nörderi när det är som bäst... du får säkert många instämmande hummanden från din bättre hälft..eller inte .
Vore skitkul med veckovisa uppdateringar.
Själv håller jag dubbelpenisen högst (mest för just sin dubbelpenis) - men skall bli kul att se om någon rår på The Citizen.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Mjöööö, kanske.
Blir lite ovetenskapligt eftersom temperaturerna kommer skilja sig åt i förvaringen. Det är klart, om du lägger in dem i mitt kassaskåp är det ok. ;)
Det vore ju för övrigt intressant att se vad som skulle hända om du åkte till Afrika eller alperna i några veckor med lådan. Frågan är om och i så fall hur mycket de thermokompenserade skulle "vinna" under den delen av tävlingen.
 

john b

Rolex
Det vore ju för övrigt intressant att se vad som skulle hända om du åkte till Afrika eller alperna i några veckor med lådan. Frågan är om och i så fall hur mycket de thermokompenserade skulle "vinna" under den delen av tävlingen.

Redan tänkt på det.

Under vinterhalvåret kommer den spendera tid framför kaminen i vardagsrummet på kvällarna när vi eldar, och nätterna i frysboxen i garaget.
 
Skulle inte förvåna mig om den billigaste klockan är mest exakt!

Min Certina DS action Diver är min billigaste mekaniska klocka och är sjukt exakt. Den brukar hålla sig inom -5/+10 sek per månad.
 

john b

Rolex
I det här fallet skulle det verkligen verkligen förvåna mig.
Men den som lever får se, och hoppas du har rätt. Överraskningar är skoj.
 
Topp