• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu är det väl ändå fredagstrådsdags...

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Longines levererar!
image.jpg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
F-n, så mycket fina klockor det finns på detta fprum... Kan inte "likea" alla, så jag går igenom tråden väldigt selektivt... ;)

Min vana trogen kör jag vintage-chrono på fredagarna; idag Heuer Carrera 1553 som köptes av easy rider här på forumet för ett tag sedan.

Trevig helg, mina damer & herrar!

bild-94.JPG
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
God morgon från Barolo! Utsikt över Alperna som reser sig över horisonten. Idag nya vintestande, utrymmet i resväskan är dock redan fullt.
Como eller Lago Maggiore sedan. Ciao! :cool:
image.jpg

Jag tror jag hatar dig lite just nu... ;)
Du är på en av världens trevligaste platser & jag sitter på mitt sunkiga kontor med regn utanför fönstret.
Älskar Norra Italien! Vår bröllopsresa gick till just Como-sjön... Vill dit igen, snart!
(har iofs. en resa inplanerad för att fira svärfars 70-årsdag veckan före midsommar, fast inte till riktigt den regionen)

Ha en härlig helg, men va´ f-n; byt ut det där pajjiga Natot! :wtf:
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Jag tror jag hatar dig lite just nu... ;)
Du är på en av världens trevligaste platser & jag sitter på mitt sunkiga kontor med regn utanför fönstret.
Älskar Norra Italien! Vår bröllopsresa gick till just Como-sjön... Vill dit igen, snart!
(har iofs. en resa inplanerad för att fira svärfars 70-årsdag veckan före midsommar, fast inte till riktigt den regionen)

Ha en härlig helg, men va´ f-n; byt ut det där pajjiga Natot! :wtf:
Fasiken, ge mig lite tid! Jag hämtade klockan knappt två dagar innan avresa. Detta är vad jag hade och var ändå lite ändamålsenlig (för resan, har uppskattats av patriotiska landsmän här!).
Avsikten är att införskaffa ett ljusbrunt eller brunt mocka.
 
Topp